نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم:

اقشار ضعیف جامعه، وارثان اصلی انقلاب هستند

ابراهیم عزیزی گفت: ارتباط با مردم به عنوان یک موضوع محوری همواره باید مدنظر مجلس یازدهم باشد چراکه اقشار ضعیف جامعه وارثان اصلی انقلاب هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی با حضور در دهستان قره باغ در جنوبی ترین نقطه شیراز و دیدار با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی، این نوید را داد که حرف های پیش از انتخاباتش در جمع همین اهالی، صرفا شعار و تبلیغ انتخاباتی نبوده است.

او اظهار داشت: ارتباط با مردم به عنوان یک موضوع محوری همواره باید مد نظر مجلس یازدهم باشد چراکه همین اقشار ضعیف جامعه وارثان اصلی انقلاب هستند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم گفت: دیدارهای مردمی در جنوب شهر شیراز و سایر شهرها و روستاها در حوزه انتخابی با مردم و نشستن بی تکلف و بی پیرایه در جمع ولی نعمتان اصلی انقلاب، یکی از تکالیفی است که انقلاب اسلامی به عهده ما گذاشته است .

او گفت: این ارتباط صمیمانه و به دور از تشریفات معمول که هیچ سنخیتی با آرمان‌های بلند انقلاب ندارد از وظایف همه مسئولین در نظام اسلامی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: کار نماینده و مسوول تنها سخنرانی نیست بلکه تلاش برای حل مشکلات مردم است لذا در این دیدارها ابتدا مشکلات مناطق توسط دهیاران، اعضای شورا و نمایندگان مردم مطرح و در مرحله بعد دسته بندی و اولویت بندی می شود

عزیزی بیان کرد : پیش بینی شده در گام بعد و دور دوم این دیدارها مدیران دستگاههای مربوطه در دهستان ها و مناطق محروم حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی می کنند تا راه حلی برای مشکلات بیابند.

او گفت: امید داریم با پشتکار و تعامل همه دستگاه ها و نمایندگان مردم در مجلس بتوانیم برای حل مشکلات مردم این ولی نعمتان انقلاب گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
پس چرا ارث نمی برند
آخرین اخبار