فرمانده انتظامی شهرستان مهران عنوان کرد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مهران

سرهنگ شهبازبیگی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و کشف کالای قاچاق در سطح حوزه استحفاظی با بکارگیری تمامی امکانات طی ۴۸ ساعت گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: در نتیجه این طرح ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ۲ خرده فروش مواد مخدر نیز در طول اجرای طرح دستگیر که درنتیجه تعداد ۲۰ بسته مواد مخدر بسته بندی شده از انواع مواد مخدرکشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و عنوان کرد: نیرو‌های پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت را رعایت و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.