ویژه پذیرش طلاب؛

آزمون اختصاصی دانشگاه مفید قم برگزار شد

آزمون اختصاصی پذیرش طلاب در دانشگاه مفید قم صبح امروز با رعایت کامل فاصله گذاری فیزیکی و دستورالعمل‌های بهداشتی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آزمون اختصاصی پذیرش طلاب در دانشگاه مفید قم صبح امروز با رعایت کامل فاصله گذاری فیزیکی و دستورالعمل‌های بهداشتی در این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی معاون آموزش دانشگاه مفید گفت: یک چهارم پذیرش دانشجو در این دانشگاه به طلاب اختصاص دارد که آزمون ویژه آن‌ها صبح امروز با حضور ۴۳۰ داوطلب برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی یادآورشد: تعداد پذیرش طلبه دانشجو در مقطع کارشناسی ۱۵ نفر، کارشناسی ارشد ۵ نفر و دکتری ۲ نفر است و سه چهارم دیگر از طریق آزمون‌های سراسری سازمان سنجش پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزش دانشگاه مفید افزود: این داوطلبان امروز برای پذیرش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و رشته‌های مختلفی مانند حقوق، اقتصاد، علوم سیاسی و فلسفه با یکدیگر رقابت کردند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: نتایج این آزمون هفته اول شهریور اعلام و پس از آن مصاحبه داوطلبان برگزار خواهد شد.

دانشگاه مفید قم در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ دانشجو دارد که نیمی از آن‌ها در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند، این دانشگاه هم اکنون ۸ رشته کارشناسی، ۲۰ رشته کارشناسی ارشد و ۸ رشته در مقطع دکترا دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.