نهاوند در وضعیت هشدار کرونا

فرماندار نهاوند گفت:نهاوند در محاصره کرونایی استان‌های لرستان و کرمانشاه قرار دارد

نهاوند در وضعیت هشدار  کرونا قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت: همجواری نهاوند با لرستان و کرمانشاه وضعیت ما را نگران کرده است و ما را در محاصره کرونا قرار داده است و باید مردم فقط برای کار‌های خیلی ضروری از منزل خارج شوند.

او افزود: نهاوند در وضعیت هشدار قرار دارد، زیرا نه سیستم اداری رعایت می‌کنند و نه مردم، و، چون همه شرایط را عادی تلقی کردیم اگر غفلت کنیم مانند استان‌های قرمز بحرانی خواهیم شد.

فرماندار نهاوند گفت:، چون تجربه دور اول در مقابله با کرونا را داریم، امروز غافلگیری منطقی نیست لذا اتمام حجت می‌کنیم و باید با برنامه و اقدام جدی پیش برویم تا شرایط را کنترل کنیم.

ناصری بیان کرد: رئیس شبکه بهداشت موظف است بررسی کند و هر صنفی را که تشخیص دادند عامل ویروس کرونا است بر علیه او شکایت تنظیم و به فرمانداری و دادستانی ارجاع شود.

او تاکید کرد: بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه‌ها و سونوگرافی‌ها و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق نهاوند وضعیت خوبی ندارند به همین جهت نهاوند باید از این وضعیت خارج شود و بخشداران باید وارد عمل شوند.

فرماندار نهاوندگفت: باید دستگاه‌های اداری بهداشت را بیشتر رعایت کنند تا مردم یاد بگیرند چگونه از تشدید بیماری کرونا جلوگیری کنند و در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بویژه بانک و شهرداری‌ها استفاده از ماسک الزامی است تا هم جان کارکنان و سپس مردم حفظ شود به همین دلیل با جدیت از ورود ارباب رجوع بدون ماسک به همه ادارات جلوگیری شود

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار