مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان صادر می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت:تجهیزات بیمارستانی و منابع مالی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران به صورت ویژه از سوی وزارت بهداشت به استان هرمزگان اختصاص خواهد یافت.

همتی پس از نشست با قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، افزود: مجوز جذب پرستاران جدید در هرمزگان نیز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر خواهد شد.

او گفت: بخشی از تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز از جمله دستگاه اکسیژن ساز از سوی وزارت بهداشت تامین شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید

حضور معاون وزیر بهداشت و درمان در هرمزگان


استاندار هرمزگان افزود: با توجه به اختیاراتی که قرار است از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به استان‌ها ابلاغ شود، تمام تلاش خود را برای مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان و کاهش تعداد بیماران بدحال و مرگ و میر ناشی از این بیماری انجام خواهیم داد.

فریدون همتی گفت:بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در حال ساخت است که تلاش می‌شود تا این بیمارستان تا دو ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

او افزود: پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند ساخت پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی و بیمارستان ستاره خلیج فارس نیز صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان گفت:رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک از راه‌های اصلی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است و با رعایت این نکات می‌توانیم سلامت خود و دیگران را حفظ کنیم.

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت برای بررسی وضعیت بیماری کرونا، بازدید از بیمارستان‌های بندرعباس و جلسه با مسئولان استانی عصر دیروز وارد بندرعباس شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.