یادگاری مرگ ۴ نفر در آب‌های ساحلی مازندران

۴ نفر از اول خرداد تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران جان خود را از دست دادند که همه این افراد آقا بودند.

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۴ نفر آقا از اول خرداد تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران جان خود را از دست دادند، گفت: ۲ نفر از غرق شده‌ها تابعه افغان و ۲ نفر نیز مسافر بودند.

او با بیان اینکه کرونا نتوانست مانع کاهش آمار غریق در مازندران شود، افزود: پارسال هم در همین مدت ۴ نفر در آب‌های ساحلی مازندران جان باخته بودند.

کریمیان با بیان اینکه آمار غرقی‌های اعلام شده از سوی هیأت نجات غریق و غواصی مازندران از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب است، گفت: ۵ مورد تصادم دریایی هم در این مدت رخ داد که منجر به مرگ نشد.


بیشتر بخوانید: بیشتر غرقی‌ها آقایان هستند


رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: در قالب طرح انسان دوستانه ناجیان غریق را به عنوان سفیران سلامت معرفی کردیم تا به مردم هشدار دهند پروتکل‌های بهداشتی مانند فاصله ۴ متری موقع شنا را حفظ کنند.

پیش بینی افزایش آمار غریق/ روز‌های سختی در راه است

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ساعات کار ناجیان غریق نیز از ساعت ۸ تا ۲۰ است که تمام تاکید ما این است که مردم و مسافران با رعایت همه مسائل و هشدار‌ها در این ساعات وارد دریا شوند و خارج از این ساعات وارد طرح‌های دریا نشوند.

او افزود: اگر مردم توصیه‌ها و هشدار‌ها را جدی نگیرند و همین روند ادامه داشته باشد، آمار غریق بیشتر می‌شود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: متاسفانه مردم اصلا به توصیه‌ها توجه  نمی‌کنند و فقط پس از غرق شدن احساس پشیمانی به آن‌ها دست می‌دهد.

کریمیان افزود: ناجیان غریق از یکم خرداد ماه با پوشش ۵۰ درصدی در سواحل شلوغ استان مستقر شدند که از ۱۴خرداد ماه پوشش آنان به ۱۰۰ درصد آن هم در ۳۷۵ نقطه حادثه‌خیز استان رسید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار