دهم تیرماه، آخرین مهلت ثبت نام کسب و کار‌های فرهنگی در سامانه کارا

معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: موسسات فرهنگی آسیب دیده از کرونا،تا دهم تیرماه برای ثبت نام در سامانه کارا و اخذ تسهیلات مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با بیان این که تسهیلات حمایتی سامانه کارا با نرخ ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است، افزود:کسب و کار‌هایی که دارای کد کارگاهی تامین اجتماعی هستند و در ایام کرونا از بیمه تامین اجتماعی استفاده نکرده اند، می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

طهماسبی از رسانه‌ها و کسب و کار‌های مرتبطی که دارای کد کارگاهی بیمه هستند و تا کنون پیامک ثبت تقاضا برای برخورداری از تسهیلات کرونا در سامانه «کارا» دریافت نکرده‌اند، درخواست کرد در اسرع وقت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: متقاضیان دریافت این حمایت ها، می‌توانند در سامانه kara.mcls.giv.ir ثبت نام کنند، در صورت نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر و یا ملاحظه شیوه نامه پرداخت تسهیلات، نیز می‌توانند با رابط این اداره کل علی اکبر طاهری با شماره ۳۲۲۳۴۴۱۲ داخلی ۱۲۳، تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.