سرهنگ مهرداد علیمحمدی گفت:مبارزه با زمین خواری یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس و دستگاه قضائی است.

مبارزه با زمین خواری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام درجلسه تعاملی با یگان‌های حفاظت سازمان میراث فرهنگی و امور اراضی، گفت: یگان حفاظت در راستای ماده ۲۳۳ قانون پنجم توسعه و دستور العمل تشکیل یگان حفاظت، مورد تایید و مصوب مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در کشور تشکیل و راه اندازی شده است.

او مبارزه با زمین خواری را یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس و دستگاه قضائی عنوان کرد و افزود: پرونده‌های زیادی در این حوزه تشکیل و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هدف یگان امور اراضی، فراهم کردن شرایط حفظ اموال و اراضی دولتی است که امید می‌رود این مهم به نحو احسن در استان انجام شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان با بیان اینکه ماموران امور اراضی باید از آموزش‌های ویژه‌ای برخوردار باشند، ادامه داد: از همین رو مسئله آموزش در رأس اولویت‌های یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی قرار دارد.

او  به بیان طرح‌های مشترک یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و نیروی انتظامی اشاره داشت و گفت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پیش قدم بوده و همواره تلاش می‌کند تا با ایجاد تعامل مطلوب و راهبردی با سایر سازمان‌ها، امنیت پایدار و آرامش روانی را در جامعه فراهم کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان، توجه به امر آموزش در توانمندسازی نیرو‌های یگان حفاظت را بسیار مهم و اثربخش دانست و خاطر نشان کرد:ضروری است با بهره گیری از دانش نوین، نسبت به افزایش توان عملیاتی نیرو‌ها در یگان حفاظت به صورت منسجم اقدام شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.