رشد گردشگری و صنایع دستی زمینه ساز افزایش امنیت اجتماعی است

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان گفت: توجه به قابلیت‌های گردشگری و ترویج صنایع‌دستی، در اشتغالزایی و درآمدزایی موثر بوده و زمینه ساز افزایش امنیت اجتماعی و کاهش جرائم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید رضا علوی در دیدار با رئیس و کارشناسان اداره میراث فرهنگی دامغان گفت: تلاش برای صیانت از آثار تاریخی، تامین امنیت گردشگران و کمک به رونق صنایع دستی، از رویکرد‌های فرهنگی نیروی انتظامی این شهرستان است.

او افزود:بهره‌برداری از ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان با همکاری و تعامل تمامی مسئولان ادارت و نهاد‌ها امکان پذیر می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان نیز گفت: مدیریت صحیح و همکاری نیروی انتظامی با نیرو‌های یگان حفاظت میراث فرهنگی در راستای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی و جلوگیری از وقوع جرائم در حوزه میراث فرهنگی بسیار تاثیر گذار است.

مهدی قاسمی ابراز داشت: تعامل نیروی انتظامی و میراث فرهنگی، موجب افتخار خانواده بزرگ میراث بوده و باعث ایجاد دلگرمی در انجام بیش از پیش وظایف و خدمت رسانی کارکنان می‌شود.

در پایان این نشست مقرر شد با اعلام فرماندهی نیروی انتظامی و هماهنگی اداره میراث فرهنگی این شهرستان، تور یکروزه بازدید از آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان دامغان، ویژه کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آن‌ها برگزار شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.