معاون درمان وزیر بهداشت:

شرایط هرمزگان به دلیل کرونا پرخطر خواهد شد

جان بابایی گفت: در دو هفته آینده شرایط رو به افزایش و پرخطری در بحث کرونا در هرمزگان خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دو هفته آینده شرایط رو به افزایش و پرخطری در بحث کرونا در هرمزگان خواهیم داشت، گفت: در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر آماده همکاری همه‌جانبه با مسئولان استان هرمزگان هستیم.

جان بابایی در خصوص بررسی میدانی از وضعیت روند درمان بیماران کرونایی در هرمزگان، افزود: برای مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان از ظرفیت بیمارستان‌های نیروی انتظامی و سپاه نیز استفاده شده و بیمارستان نیروی دریایی ارتش هم در حال پایان است و به چرخه بیمارستان‌های کرونایی اضافه می‌شود.

او به مراحل تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان تا آخر سال از لحاظ فیزیکی آماده می‌شود.

جان بابایی اضافه کرد: زیرساخت‌های بخش‌های ویژه در هرمزگان افزایش‌یافته و ۲۵ دستگاه کمک تنفسی، ۲۰ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه بلادگاز، ۱۵ ست تشک مواج، ۳ دستگاه الکتروکاردیوگرافی، ۳ دستگاه شوک و ۱۳ دستگاه پمپ سرنگ به چرخه درمان هرمزگان اضافه‌شده است.

او با اشاره به اینکه در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر آماده همکاری همه‌جانبه با مسئولان استان هرمزگان هستیم، خاطرنشان کرد: شرایط بندرعباس خوب نیست و در دو هفته آینده شرایط رو به افزایش و پرخطری خواهیم داشت.

در پایان نشست معاون وزیر بهداشت و درمان با استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جلسه مصوب شد وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات، منابع مالی و صدور مجوز برای جذب پرستاران کمک کند و همچنین از محل اعتبارات اختصاص‌یافته در بحث کرونا، کمک‌های بیشتری برای تجهیز دستگاه اکسیژن ساز، بخش مراقبت‌های ویژه و افزایش تخت‌های بیمارستان شهید محمدی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
تو رو خدا رعایت کنین حال شهرمون خوب شه.چی میشه عروسی بدون جشن بگیرین؟؟یه عقد کنین برین سر خونه زندگیتون لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
با آرزوی سلامتی و از بین رفتن بیماری در هرمزگان خوشحالم از اینکه مسافران تهرانی به اونجا نمیبرند