تعویق پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد گفت: زمان پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی به بازه زمانی چهار تا ۱۴ تیر موکول شده است.

پایه اول ابتداییسعید جعفری مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک یزد امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش رفت و آمد والدین و دانش آموزان، پیش ثبت نام دانش آموزان در پایه اول و هفتم ابتدایی را به صورت ثبت نام الکترونیکی و تحت عنوان سامانه پند برگزار کرده است.

او افزود: بنا به تصمیم ستاد ثبت نام اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، زمان پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی در اول تیرماه به تعویق افتاده و به بازه زمانی ۴ تا ۱۴ تیر موکول شده است و امکان تمدید این بازه زمانی وجود ندارد.

جعفری با بیان اینکه والدین می‌توانند برای ثبت نام به سایت pand.n۱yazdedu.ir مراجعه کنند، اظهار داشت: پیش ثبت نام در پایه هفتم نیز از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ تیرماه از طریق همین سامانه برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس عادی دولتی  دارند،  انجام می شود.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد تاکید کرد: والدین محترم در زمان ثبت نام در سامانه پند دقت کافی را در زمینه ورود و ثیت اطلاعات از قبیل کدملی، شماره همراه سرپرست، تاریخ تولد دانش آموز، آدرس منزل و ... داشته باشند تا در مراحل بعدی ثبت نام دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.