زارعی:

«رمضان عبدالله» در تمام صحنه‌ها راه درست را پیمود

مسئول پژوهشگاه مطالعاتی اندیشه‌سازان نور گفت: رمضان عبدالله در طول دو دهه مسئولیت در جهاد اسلامی در هیچ بزنگاهی، راه خطا و اشتباه نپیمود.

«رمضان عبدالله» در تمام صحنه‌ها راه درست را پیمودبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعدالله زارعی، مسئول پژوهشگاه مطالعاتی اندیشه‌سازان نور عصر امروز در مراسم گرامیداشت رمضان عبدالله دبیرکل سابق جهاد اسلامی که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: باید یاد و خاطره مجاهد بزرگ اسلامی رمضان عبدالله دبیر محترم سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در دوره مسئولیت خود تلاش گسترده و شبانه روزی برای آزادی قدس شریف انجام داد را گرامی بداریم.

مسئول پژوهشگاه مطالعاتی اندیشه سازان نور با بیان اینکه رمضان عبدالله تا لحظه‌ای که توانست در عرصه حضور داشته باشد در این راه با تمام توان تلاش کرد، ادامه داد: روزی خط مقابله با رژیم صهیونیستی را شهید فتحی شقاقی با برخورداری از اندیشه ناب اسلامی برپا کرد و در این راه جان خود را فدا کرد و رمضان عبدالله این مسیر را با جدیت ادامه داد.

وی ادامه داد: برخی دشمنان رمضان عبدالله بیان کردند که او پایه‌های مبارزه شهید شقاقی را مستحکم‌تر کرده است؛ دوره سخت مبارزه رمضان عبدالله دوره‌ای توام با تحولات زیاد بود که رهبران جنبش‌ها در این‌گونه حوادث بر سر انتخاب راه درست بر سر تور‌های قرار می‌گیرند، امروز می‌توانیم شهادت دهیم رمضان عبدالله در طول دو دهه مسئولیت در جهاد اسلامی در هیچ بزنگاهی، راه خطا و اشتباه نپیمود. دکتر رمضان عبدالله در تمام این صحنه‌ها راه درست را پیمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار