ترامپ: بولتون باید بابت انتشار اطلاعات محرمانه مجازات شود

رئیس‌جمهور آمریکا طی پیامی در حساب توئیتری خود مدعی شد که جان بولتون باید بابت انتشار حجم زیادی از اطلاعات محرمانه مجازات شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ روز شنبه طی پیامی در حساب توئیتری خود مجددا به انتشار کتاب جان بولتون واکنش نشان داد و به دستیار سابق امنیت ملی خود حمله کرد.

ترامپ در این پیام نوشت: «من سرانجام با استیو اشمیت، مشاور سیاسی و ناکام آمریکایی هم‌نظر شدم، به گفته اشمیت، جان بولتون مردی بی‌شرم است که در انجام وظیفه خود در محافظت از آمریکا ناکام بوده، اشمیت همچنین به این موضوع هم اشاره کرده است که به بولتون هرگز نباید اجازه داد تا دوباره در هیچ دولتی فعالیت کند».

ترامپ در ادامه توئیت خود نوشت: «واقعا همینطور است! خیلی ساده بیان کنم، جان بولتون در آغاز دوره ریاست جمهوری من اعتباری نداشت تا این‌که او را برگرداندم و به او فرصتی دوباره دادم، او با انتشار اطلاعات طبقه بندی شده (آن‌هم در ابعاد گسترده) قانون را شکست. بولتون باید بهای بالای اقدام خود را پرداخت کند. این اتفاق هرگز نباید دوباره روی دهد!»

نکته جالب در این توئیت نقل قول رئیس جمهور آمریکا از استیو اشمیت استراتژیست معروف جمهوری‌خواه است که پیش از دونالد ترامپ را بی‌لیاقت‌ترین رئیس جمهور آمریکا خوانده بود. 

همزمان با نزدیک شدن موعد انتشار کتاب جنجالی جان بولتون در آمریکا که در آن به ابعاد پنهان کاخ سفید در دوران ترامپ اشاره کرده، وزارت دادگستری در این کشور هم ضمن صدور دادخواستی خواهان توقف انتشار کتاب جان بولتون شده است. قاضی فدرال آمریکا در واشنگتن دی‌سی ضمن رد این درخواست ادله اعلام شده را ناکافی اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار