عملکرد بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد ضعیف سیستم بانکی استان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بانک‌های استان در سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال عملکرد قابل قبولی نداشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  امروز یکشنبه اول تیر در دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر اینکه شرایط امروز تولید به جهت متضرر شدن از کرونا می‌طلبد تا سیستم بانکی نقش حمایتی جدی تری داشته باشد افزود: از بانک‌هایی که همراه توسعه استان هستند قدردانی می‌کنیم، اما بانک‌هایی را که به بهانه‌های مختلف مانع روند توسعه استان عمل می‌کنند برخورد می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای فعال سازی نقش بانک‌ها در جهش تولید و پرداخت تسهیلات واحد‌های تولیدی آسیب دیده از کرونا نشست‌های هماهنگی توسط دولت و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

شهریاری در ادامه به آمار روبه رشد مبتلایان کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسئولین و نیز افزایش مسافرت‌ها به استان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک‌ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت‌ها از جمله تصمیماتی است که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است.

شهریاری از مدیران واحد‌های صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی داشته باشند.

در دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیشنهادات لازم جهت حمایت از تولید به تصویب رسید.
 
انتهای پیام/ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.