صدور مجوز پروانه تاسیس هفتمین شهرک صنعتی غیر دولتی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از صدور مجوز پروانه تاسیس هفتمین شهرک صنعتی غیر دولتی در استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در حال حاضر مجوز احداث ۶ شهرک صنعتی خصوصی صادر شده است که با صدور پروانه تاسیس شرکت کیان بهساز، تعداد شهرک‌های صنعتی غیردولتی استان به ۷ شهرک افزایش یافت که این آمار در مقایسه با میانگین کشوری از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

او افزود: محصولات تولیدی این شرکت در زمینه تولید کاغذ و محصولات مرتبط با آن خواهد بود که با آغاز بهره برداری از آن، برای خیل عظیمی از جوانان بیکار این منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل حمایت‌های صورت گرفته توسط مسئولان ارشد استانی را زمینه ساز افزایش متقاضیان ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی برشمرد و بیان کرد: با حمایت‌های لازم و قانونی انجام شده، علاوه بر ۷ شهرک صنعتی غیردولتی مصوب، شاهد ورود متقاضیان جدیدی برای احداث شهرک‌های صنعتی جدید در استان هستیم که این نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری در سطح استان دارد.

اهلی با اعلام این موضوع که از سرمایه گذاری در هر نقطه از استان حمایت می‌کنیم تصریح کرد: از تمام سرمایه گذارانی که قادر به ایجاد شهرک‌های خصوصی باشند به صورت قاطع حمایت می‌شود، چرا که سرمایه گذاری موجب ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه خواهد شد.

او با اشاره به نقش مهم شهرک‌های صنعتی غیردولتی در جهت حرکت پرشتاب به سوی توسعه صنعتی استان افزود: ایجاد شهرک‌های غیردولتی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در جهت استقرار واحد‌های صنعتی انجام می‌پذیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی خصوصی همانند شهرک‌های صنعتی دولتی از مزایای یکسانی برخوردار می‌باشند افزود: این شهرک‌ها همانند شهرک‌های دولتی، دارای معافیت مالیاتی ۷ تا ۱۳ ساله بوده و مدیریت این شهرک‌ها کاملا در اختیار بخش خصوصی و خود سرمایه گذار می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.