احمدوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانشگاه علامه طباطبایی ترم تابستانی ندارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دانشگاه امسال ترم تابستانی نخواهیم داشت.

شجاع احمدوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترم تابستانی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که ترم تابستانی برگزار نکنیم.

او با اشاره به جزئیات شروع ترم تحصیلی جدید، گفت: برنامه اولیه ما برای شروع ترم تحصیلی جدید، ۲۲ شهریور ماه بود. اما طبق صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور ماه، به برنامه ریزی‌های بیشتری در این زمینه نیاز داریم.

شروع ترم تحصیلی جدید در دانشگاه علامه طباطبایی تلفیقی خواهد بود

احمدوند تصریح کرد: در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها از ترم جدید، قصد داریم آموزش را به صورت تلفیقی یعنی حضوری و مجازی به صورت هم زمان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید


او گفت: قطعا دروس عملی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و ممکن است قسمت‌هایی از دروس نظری این دانشگاه را هم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان یادآوری کرد: دانشگاه ما سعی دارد تا با رایزنی با دانشگاه‌های دیگر به تصمیم واحدی در خصوص شرایط بازگشایی‌ها در ترم جدید برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار