کرونا دوباره در مازندران اوج گرفت

۷۳ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه‌های مازندران و بابل شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران پذیرش و بستری و ۶۰ نفر ترخیص شدند.

او افزود: اکنون ۲۲۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او همچنین به تشدید نظارت بر دستور العمل‌های بهداشتی در استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ دستور العمل بهداشتی تاکنون برای مشاغل گوناگون ابلاغ شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه فعالیت‌های همه مشاغل را منوط به مواجه نشدن با پیک دوم کرونا در کشور و استان دانست و افزود: افراد در روز‌های پیش رو که دمای هوا افزایش می‌یابد در اجتماع و مکان‌های عمومی کمتر حضور یابند و در صورت حضور فاصله گذاری اجتماعی یک متر و ۸۰ تا ۲ متر را رعایت کنند.

شناسایی ۱۸ بیمار کرونایی جدید

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۸ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۱ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۰۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۳:۲۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
با سلام.
انشاالله هرچه زودتر به مدد الهی این ویروس را شکست میدهیم.
Germany
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
کرونا را وارد کردندتا ملت دنیا را بچاپند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چه گناه بیچاره ها !!کرونا رو تو استانشون کنترل کرده بودن به خاطر بی فکری یه عده رفتن مسافرت و سو مدیریت‌ که جاده های بین استانی رو باز گذاشتن دوباره بنده خداها باید قرنطینه شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
دلار شده 20 تومن. نگران نباش. کرونا نکشه دلار خودش می کشه! بذار خوش باشیم همین یکی دو روز رو! خخخخخخخخخ