مردمی کردن دستگاه قضایی اولویت کار‌ی قوه قضاییه

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تلاش می‌کنیم مردمی کردن دستگاه قضایی، مبارزه با فساد در درون و بیرون از دستگاه و نیز احترام به همکاران را در اولویت کار‌های خود قرار دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه خدمت به مردم و دسترسی آن‌ها به مسئولان دادگستری را از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی استان دانست.

او با بیان اینکه باحجم زیاد مراجعات مردمی و انباشت مشکلات آن‌ها مواجهیم، گفت : در سال گذشته حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به دادگستری مراجعه کردند، اما تلاش خواهیم کرد برای حل مشکلات مردم از حداکثر توان خود بهره گیریم.

رییس کل دادگستری کرمانشاه ادامه داد: صلح و سازش بین مردم در دستور کار ما قرار دارد و تمام پرونده‌ها را در این راستا هدایت می‌کنیم و به گفته رییس قوه قضاییه هر برنامه‌ای که منتهی به سازش شود از آن حمایت خواهیم کرد.

توسلی زاده گفت: به همه قضات و مراجع انتظامی توصیه کرده ایم که هر اختلافی را مدیریت کنند تا به اختلاف جدی تبدیل نشود و سعی کنند در بین مردم سازش را رواج دهند.

افتتاح کتابخانه شهید سلیمانی در دادگستری

همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه و به منظور پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کتابخانه‌ای در دادگستری کل استان کرمانشاه با نام این شهید و با بیش از ۶ هزار جلد کتاب در موضوعات حقوقی، روانشناسی، تاریخ، مجلات و جزوات و نیز کتاب‌های مرجع افتتاح شد.

رییس کل دادگستری کرمانشاه گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید یاد شهدا و بخصوص مکتب سردار شهید سلیمانی ترویج داده شود، بر آن شدیم به سهم خود با افتتاح این کتابخانه در دادگستری استان با نام این شهید عزیز گام کوچکی در راستای زنده نگه داشتن نام ایشان برداریم.

توسلی زاده افزود: باید تلاش کنیم مسوولیت‌ها را به درستی مدیریت کنیم و کار‌ها را به خوبی انجام دهیم و در رفع مشکلات مردم گام برداریم تا در این صورت توانسته باشیم که جان فشانی شهدای انقلاب که برای استقرار این نظام ارزشی تلاش کردند پاس بداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار