شوخی رحمتی با پرسپولیسی ها/ اصرار پیروانی به ماسک زدن خبرنگاران

تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و پرسپولیس تهران امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که با حواشی هایی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودرو خراسان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند.

خبرنگاران و عکاسان با نظر کادرفنی ۲ تیم و بازرسان ستاد مقابله با کرونا ۳۰ دقیقه قبل از شروع بازی وارد زمین شده و با سرمربی و برخی بازیکنان شهرخودرو و حمید مطهری، دستیار یحیی گل محمدی مصاحبه گرفتند.

اتوبوس تیم میهمان ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه وارد ورزشگاه شد، اما برخی شاگردان مجتبی سرآسیایی هم با اتومبیل شخصی به این مجموعه آمدند.

باشگاه شهرخودرو برای قدردانی از زحمات یحیی گل محمدی یک دسته گل بزرگ را با یک خودرو وارد ورزشگاه کاظمی کرد.

پس از اتمام مصاحبه خبرنگاران با سرآسیایی، تراکم شدید خبرنگاران اطراف سرمربی شهرخودرو سبب شد علیرضا اشرف، مدیر رسانه پرسپولیس اعلام کند با این وضعیت هیچ یک از اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نمی‌کنند. البته در نهایت با پیگیری اهالی رسانه حمید مطهری پاسخگوی آن‌ها شد.

سید جلال حسینی، بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه و مهدی عبدی نیمکت نشین‌های پرسپولیس در این بازی دوستانه بودند.


بیشتر بخوانید:


محمد نادری هم به دلیل آسیب دیدگی جزئی اش با لباس شخصی به محل برگزاری بازی آمد.

مهدی رحمتی پیش از شروع بازی مدام با محمد عسگری و شجاع خلیل زاده، آنالیزور و مدافع سرخ پوشان شوخی می‌کرد.

برخی افراد که از همراهان بازیکنان و عوامل باشگاه‌ها بودند پس از خروج خبرنگاران از ورزشگاه برای تماشای بازی روی صندلی‌ها باقی مانده و آن را تماشا کردند.

افشین پیروانی و علیرضا حقیقت مدام از خبرنگاران درخواست می‌کردند فاصله اجتماعی را رعایت کرده و ماسک‌های خود را پایین نیاورند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو هم قبل از آغاز بازی بدون اینکه خبرنگاران او را رویت کنند وارد ورزشگاه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار