محسنی بندپی:

کسب رتبه برتر استان تهران در حوزه‌های سیاسی و امنیتی

استاندار تهران از کسب رتبه برتر استان تهران در حوزه‌های سیاسی و امنیتی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال ۹۹ که با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در محل استانداری تهران برگزار شد ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۸ اظهار داشت: ظرف ۴ ماه گذشته فرصت قدردانی از عملکرد دستگاه‌های مختلف به دلیل شیوع کرونا وجود نداشت، اما بی‌تردید دستگاه‌ها در ابعاد مختلف اقدامات ارزشمندی را انجام دادند که موجب شد ارزیابی عملکرد استان در سطح بالایی قرار بگیرد و در بسیاری از شاخص‌ها رتبه بسیار خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: امسال در حوزه سیاسی و انتخابات از رتبه ۲۷ به رتبه ۴ رسیدیم همچنین در بارگزاری اقدامات سیاسی رتبه عالی و در زمینه موضوعات امنیتی نیز رتبه عالی را کسب کردیم که همگی حاکی از عملکرد جمعی واحد‌های مختلف بوده است.

استاندار تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: اقدامات ارزشمندی در حوزه مقابله با کرونا شکل گرفت. تهران پس از قم به همراه چند استان دیگر درگیر شیوع جدی کرونا ویروس شد؛ بر همین اساس ستادی در استان شکل گرفت که دستگاه‌های مختلف در تصمیم گیری‌ها حضور داشتند و بر اساس خرد جمعی نوآوری‌های بسیاری انجام شد که بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد.

محسنی بندپی سپس تاکید کرد: در حوزه فرهنگ‌سازی از نصب بنر تا ضدعفونی معابر و توزیع بروشور‌ها توسط دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام شد که در کنترل مدیریت کرونا نقش بسزایی داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر چند که فاصله گذاری اجتماعی در استان به زیر ۱۰ درصد رسیده است، اما باید به تراکم و حجم جمعیت در استان تهران توجه داشته باشیم، با این وجود ما در استان تهران جایی نداشتیم که وارد منطقه قرمز شود و خوشبختانه توفیقات خوبی در بهره مندی از همه ظرفیت‌های موجود جهت مقابله با کرونا داشته‌ایم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تا ساخت واکسن برای این بیماری راه طولانی داریم، لذا آنچه به عنوان راهبرد ستاد مقابله با کرونا در دستورکار است حفظ حساسیت‌ها و عدم دادن اطمینان کاذب به مردم و پرهیز از عادی سازی مسائل است تا اقتصاد و معیشت توأم با کرونا مورد توجه قرار گیرد و این موضوع در استان تهران در حال پیگیری است.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار