برنامه ریزی ویژه صدا و سیمای فارس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

صدا و سیمای فارس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: حفظ فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت که یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی و انتقال دقیق و درست آن در قالب روایت صادقانه وظیفه همگان به ویژه سازمان‌های رسانه‌ای است.

او با بیان این که صدا و سیمای فارس خود نیز در ۸ سال دفاع مقدس منشاء اثر بوده است، افزود: در چهلمین سالگرد این موضوع مهم و سرنوشت ساز برنامه ریزی مطلوبی تا پایان سال انجام داده است.

سهرابی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس، در یک برنامه شبانه جان فشانی دلاور مردان استان فارس در دفاع از کیان اسلامی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه فجر، بسیج، ارتش، نیرو‌های انتظامی و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های دست اندرکار به ویژه بنیاد شهید و بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی، به روی آنتن شبکه فارس می‌رود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان این که مستند سینمایی عبدالله، روایتی از زندگی سردار اسکندری رو به پایان است افزود: باز پخش مستند روایت فتح در کنار تولیدات استانی، پخش فیلم و سریال‌های مناسب با دفاع مقدس، تولید ویژه برنامه‌های گفتگو محور با همین موضوع در تلویزیون، رادیو، خبر و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت.

سهرابی گفت: معاونت خبر این مرکز تولید و پخش گزارش‌هایی با موضوع ایثارگران را در جمعه‌های هر هفته بر عهده گرفته است.

او افزود: رادیو فارس نیز با تولید و پخش برنامه‌های ویژه دفاع مقدس در قالب نمایش، گفتگو، گزارش و میان برنامه‌های کوتاه و تامین برنامه‌های مناسب تا پایان سال این ایام را گرامی می‌دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: رسانه، ابزار بسیار مناسبی برای پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است و فضای مجازی صدا و سیمای فارس نیز علاوه بر باز انتشار برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیون در قالب‌های عکس نوشت، فیلم نوشت، پوشه، کلیپ و دیگر قالب‌های استاندارد وظیفه خود در این خصوص را انجام خواهد داد.

سهرابی با اعلام این که مجموعه صدا و سیما برای ادای دین به جامعه بزرگ ایثارگری کشور از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند، افزود: برنامه سازان صدا و سیما موظف شده اند در برنامه‌های خود به تولید آیتم‌های مناسب با موضوع دفاع مقدس بپردازند.

مدیر کل صدا و سیما از مخاطبان رسانه استانی خواست برای پربار شدن برنامه‌های برنامه ریزی شده تعامل و همکاری خود با صدا و سیما را با ارسال تولیدات مخاطب محور خود در قالب‌های مختلف افزایش دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.