استاندار گیلان گفت: مدیران برای تولید و اشتغال و اهتمام به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقتصادی و عمرانی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان روز گذشته در جلسه شورای اداری رشت گفت: هر پیشرفتی در جامعه، کشور و مملکت، حاصل تلاش گروهی و خرد جمعی با همکاری مردم و گروه‌های مختلف اجتماعی است.

او افزود: استفاده از ظرفیت مشارکت‌های آحاد مردم، اقشار و گروه‌ها زمینه ساز تقویت همدلی، وفاق و انسجام در جامعه است.

استاندار گیلان اظهار داشت: امروز با توجه به شرایط کشور؛ بیش از هر زمان دیگری به هم‌افزایی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید نیازمندیم و باید به این کلیدواژه اهتمام ورزیم.

زارع تصریح کرد: این یک واقعیت است که در حال حاضر، دولت در سه جبهه استکبار جهانی، بیکاری و شرایط اقتصادی و کرونا در حال نبرد است و پیروزی در این شرایط جز با وفاق، همدلی و انسجام میسر نمی‌شود.

او ادامه داد: قطعا مهمترین مولفه این موفقیت وحدت، وفاق و همدلی میان همه مردم و خدمتگزاران نه تنها در قوه مجریه بلکه قوای قضائیه، مقننه، نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج است.

استاندار گیلان گفت: جهش تولید که امسال به این نام مزین شده و ۳ ماه از آن نیز گذشت؛ با حرکت‌های کند و لاک‌پشت‌وار محقق نمی‌شود و نیازمند رشد تصاعدی در شاخص‌ها هستیم.

زارع به اهتمام دولت دوازدهم به ساماندهی پروژه‌ها و طرح‌های اولویت دار اشاره کرد و افزود: مهمترین عامل موفقیت هر مسئولی داشتن اطلاعات کافی و اشرافیت به مجموعه اختیارات قانونی و وظیفه‌اش است.

او با اشاره به موضوع تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان رشت اظهار داشت: طبق قانون؛ فرمانداران دارای وظایف و اختیارات گسترده‌ای بوده و در تامین امنیت، آرامش و توسعه آن شهرستان بسیار موثر هستند.

استاندار تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع که رضایت مردم موجب خشنودی خداست، تلاش برای تولید و اشتغال و اهتمام به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقتصادی و عمرانی را از انتظارات خود از مدیران به ویژه فرماندار جدید رشت عنوان و تصریح کرد: داشتن انگیزه و خلوص نیت برای خدمت به مردم، بردباری، صبوری، حسن خلق و سجایای اخلاقی لازمه هر مدیر به ویژه فرماندار است.

در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و نیز اعضای شورای اداری و تأمین این شهرستان نیز حضور داشتند.

در این مراسم، با قدردانی از تلاش‌های میرشمس مومنی زاده، فرماندار پیشین رشت، علی فتح الهی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.