اعتراض رویا نونهالی در «عصرجدید»/شرکت کننده ای که همسرش را به آتش کشید + فیلم

شب گذشته شرکت کنندگان «عصرجدید» با اجرا‌های جذاب در حوزه های مختلف لحظات پر هیجانی را برای مخاطبان رقم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،قسمت هجدهم از دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید» شب گذشته با حضور شرکت کنندگان خلاق و تماشاگران پرهیجان روی آنتن رفت.

هومن لطفعلی، نخستین اجرای قسمت هجدهم از دور مقدماتی فصل دوم را به عهده داشت. او روشن دل بود و احساس و عاطفه در خوانندگی او موج می زد.

 

 

این شرکت کننده درباره آرز‌های خود گفت: آرزو‌های بزرگی دارم. من هر کاری انجام بدهم تا پدربزرگ و مادر بزرگم که ۲۰ ساله پای من ایستاده اند راضی باشند. دومین آرزوی من خنده دار است، مسئولیت پذیری خوب است؛ متاهلی را از مجردی بیشتر دوست دارم.


بیشتر بخوانید:آواز شنیدنی شرکت‌کننده‌ بختیاری «عصرجدید» برای سردار سلیمانی +فیلم


محمد حیدری و محمد خواجی اجرای متفاوت و جذابی را برای مخاطبان در نظر گرفته بودند، شعبده بازی از جمله سرگرمی هایی است که با وجود اینکه می‌دانیم گول می‌خوریم، اما خوش می‌گذرد.

رویا نونهالی درباره این اجرا گفت:واقعا آدم دلش می‌خواهد مچ شما را بگیرد وبگوید فهمیدم، اما می‌دانیم که گول می خوریم، اما لذتش را می‌بریم.

محمدمهدی صفری‌مقدم با اجرای خود ضرب المثل معروف را تداعی کرد، اما از زاویه‌ای متفاوت که «بازی اشکنک دارد، اما سرشکستنک ندارد»!

برای این اجرا رویا نونهالی و بشیر حسینی رای ممتنع دادند و عظیمی نژاد گفت: اولین بار است که بشیر نمی‌تواندحرف بزند چقدر جذاب است.

اما رویا نونهالی و بشیر حسینی در ادامه رای خود را تغییر دادند. نونهالی گفت: رای منفی من به خاطر این است که پر از تناقض هستم. در ذهن من هم این موضوع یک چالش است.

حسینی عنوان کرد: رای من قطعا منفی بود، این کار را استعداد نمی‌دانم بلکه انحراف در استعداد است این جوان مسیر اشتباهی می‌رود، فقط رای سفید دادم تا مردم نظرشان را درباره این اجرا بگویند.

مخاطبان نیز مخالف اجرای این شرکت کننده بودند و صفری درباره آینده کاری خود گفت:ابتدا یک انتقاد از سینمای کشورم دارم که چرا ما هنوز یک فیلم ورزشی نساخته ایم. من خودم در این مدت یک فیلم نامه ورزشی نوشتم و می‌خواهم در این حوزه کار کنم.

هلیا رضوی روایت زندگی‌های دروغین در ویترین‌های دنیای مجازی بود، این شرکت کننده دو رای منفی از عظیمی نژاد و حیایی گرفت و درباره این رای گفت: رای داوران را قبول دارم، اجرای خوبی نداشتم.

نونهالی عنوان کرد: مسئولیت اتفاق اجرا را باید بپذیرید، شما گفتید که من قبول دارم اجرای خوبی نداشتم و من به رای شما احترام می‌گذارم و رای خودم را تغییر می‌دهم.

 

 

در پایان قسمت هجدهم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید» با رای داوران، محمد حیدری و محمد خواجی به مرحله بعد راه پیدا کردند.

فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی هر هفته شنبه و یکشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Tina2020
۰۲:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با احترام به خانم نونهالی،اما واقعا با هلیا رضوی بعد صحبت کرد،حتی آریا هم به نونهالی گفت خوب شرکت کننده راست میگه،وقتی بد اجرا کرده،بگه خوب اجرا کردم؟
واقعا نونهالی باهاشون بد حرف زد،اینکه یکی میگه بعد اجرا کردم،یعنی توقعه دوتا قرمز را نداشتم،دیدید که رضوی گفت توی ذهنم لحظه ی طلایی که احتمالا منظورش همان زنگ طلایی بوده است را تصور میکردم،وقتی میبینه دوتا قرمز گرفته،اعتراف میکنه که بد اجرا کرده است و بازهم میگویم واقعا بنظرم نونهالی خیلی و خیلی و خیلی و بیشمار خیلی بد با هلیا رضوی صحبت کرد؛
Iran (Islamic Republic of)
غلام حسین
۰۷:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وقت زن ها نیستند می ترسند همه ی انسان ها تفاوت دارند ترس تو بعضی چه مرد و زن متفاوت است
Iran (Islamic Republic of)
Dd
۱۶:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
به نظر من خانم نونهالی نباید کاری میکرد که بچه بهاشتباه کردن بیوفته البته اون دختره هم اشتباه کرد از طرفی باید داور هاشون رو دیگه عوض میکرد یه فصل گذشت
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۰۹:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خانم نونهالی و دکتر سید بشیر حسینی که دقیقا مثل خانما از هیجان میترسه تو این برنامه چی میخوان خدایی یکیش که‌ اصلا صاحب نظر نیست(رویا نونهالی)اون یکی هم با لفاظی میخواد خودشو صاحب نظر نشون بده(عرق درون ریز).هرکی میاد اجرای هیجانی میکنه این دوتا چون میترسن به طرف منفی میدن.آخه اینا داور کجا بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
از نظر من نظر همه ی داور ها محترمه ولی من متوجه رفتاره سرکار خانم نونهالی نشدم که چرا وقتی کار بدی میکنیم نباید به زبان بیاوریم از نظر من هر ۴ داور عالی هستند من چون برعکس اکثر شما جناب اقای اریا عظیمی نژاد رو خیلی خیلی دوست دارم از نظر من همه عشقن مخصوصا ایشون
Iran (Islamic Republic of)
امین سالمی
۱۴:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
من من .ومن فکر میکنم . خانم عزیز این جواني است با هزار آرزو . خانم نونهالي از چي ایراد میگیري . خواهش میکنم لحظه ایی تأمل کنید . وبارها و بارها این فیلم را نگاه . بنده خیلی برای خانم نونهالي احترام قائلم. واین برنامه برنامه ایی برای جوانها و... اگر فکر میکنند ، استعدادي دارند. بیان روي صحنه اجرا کنند، از خانمی مثل رویانونهالي بعید است . به این دختر بگوید ادب حکم میکند که شما....، خوب یعني اولا دل یک دختر نوجوان را شکستي دوماً حتما این کلمه همانند . تیري که به قلب پدر و مادر این دختر شلیک شد . امید برآن است که خانم نونهالي در پشت صحنه از خانواده دختر معذرت خواهي کرده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بنده اجراهای با محوریت حاج قاسم سلیمانی رو بسیار عالی دیدم.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۴۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
موافقم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۳:۴۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خانوم رضوی اگر می خواست بگه که اجراشو خیلی خوب انجام نداده بجای اینکه بگه من اجرام خیلی بد بود میتونست حداقل بگه من میتونستم بهتر از این اجرا کنم
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
عظیمی نژاد احساسی رای میده.
به درد داوری نمیخوره.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی آذربایجان ۵۹
۰۴:۳۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
واقعا این برنامه مسخره شده من ففط نقش علیخانی رو تو برنامه نمیدونم چقدر این آدم میخواد همه چی برا خودش باشه تو نظرات داورها دخالت میکنه تو همه چی میگه من و حتی زنگ طلابی رو هم رو میز خوش گذاشته.این همه برنامه استعداد یالی تو کل دنیا داره پخش میشه کدوم مجری داره ۴ تا یا ۵ تا داورهستن اونا خودشان برنامه رو میچرخونن و تمام تو رو خدا یکی به علیخانی بگه بسه برو بشین کنار بزار برنامه بهتر پخش بشه پارازیت ننداز
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
دیگه آریا عظیم نژاد رو نمیتونم تحمل کنم، لطفا یه کار دیگه بهش بدید، مثلا جاشو با ایمان عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۳:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
عصر جدید برنامه خوبیه ولی اصلأ به رأی داورها احترام گذاشته نمیشه، این برنامه اصلأ حرفه ایی نیست و خیلی غیر حرفه ایی است، بارها دیدم داور رآی خودش رو داده علیخانی رأی رو با بهونه ها و پیله کردن های زیاد به داور عوض کرد و این اصلأ جالب نیست، هیجان برنامه رو بشدت کاهش میده، همیشه آرزوی من اینه بسوی حرفه ایی شدن پیش بریم در همه زمینه ها، اینکه داور رأی رو داده باید احترام قائل بود براش و بارها دیدم که رأی رو که داور منفی داده از مردم تماشاچی که احساسی هم برخورد میکنند عوض کرد و این خود بی احترامی به داور هست، آقای علیخانی لطفأ حرفه ایی برنامه بسازید و شخصیت داوران رو با عوض کردن رأی بی احترامی نکنید، هر چند که به میل شما نباشد، اگه اینجور برخورد میکنید چرا داور میارید خب خودتان همه رأی ها رو بدید!!
Iran (Islamic Republic of)
اهواز
۲۲:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من تا بحال به هیچ یک از اخبار تان نظر ندادم
ولی دیشب بخاطر اخلاق زشت و بسیار زننده خانم نونهالی خیلی نارحت شدم
این خانم محل سالن آرایشش با یک شبکه جهانی یک کشور رو اشتباهی گرفته بود
خیلی شخصی و زننده برخورد کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۲۲:۰۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
جهت اطلاع کسانی که به خانوم نونهالی به خاطر دیشب چیزهایی گفته اند... البته خوب هرکسی نظری داری ولی به نظر من خانوم نونهالی کار بسیار درستی انجام دادند خوب وقتی خود شرکت کننده میگه اجرام بد بوده با اینکه دو تا چراغ مثبت و سفید هم دارند خوب واسه اینکه به نظر خودشون احترام بگذارند باید منفی کنند البته خود خانوم رضوی هم بعد حرفش را پس گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
خضوع و خشوع
۲۱:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خانم نونهالي دروس بازيگري خودش را استادانشون بهش گفتن كه هيچ وقت روي صحنه نگو كه بازي خوبي نكردم را براي اين دختر كه تازه استعداد بازيگري خود را بروز داده تحميل مي كنه ... اين موضوع كه دختر كم سن و سال در روي صحنه با شرايط ابتدايي تجربي آموزي بدست آورده و ميكويد بازي خوبي ارائه ندادم از خضوع و تواضع ايشان است نه از حرفه ايي بودن ايشان آيا نبايد خانم نونهالي اين موضوع را درك كنه كه اينجا ايشان قراره داوري بشه نه اينكه براي بازيگري استخدام بشه ؟!!! و نبايد خشوع نشان داد .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نونهالی فکر کرده کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ناتاشا
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
وقتی میبینم افرادی بی اساس این برنامه رو مورد انتقاد شدید قرار میدن بدون هیچ گونه دلیل واقعا قانع کننده ای نشون میده چقد افراد متهجر و بی سوادی در مملکت ایران زندگی میکنن و در این خصوص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
نکشیمون بابا بروسلی
با سواد کی بودی تو.
جنابعالی هم اینقدر فهم نداری که داری به همه توهین میکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
وقتی کسی میگوید خوب اجرا نکردم یک حسن هم میتواند باشد.بارفتار یکی از داوران شاید دیگر به کاستی های خود اعتراف نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
جفتشون حرف بی منطقی زدن.به نظر من هر ایرانی که استعداد داره باید بره پرشین گات تلنت(استعداد یابی ایرانی ها که متاسفانه بهش حق ورود ندادند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هم برنامه مزخرف هم داورها مزخرف اون از جادوگریهاشون که با اجنه مرتبطند این از حرکات خشن که ترویج خشونت رو رواج میده این از تبلیغ و رواج بازیگری که همه تو زندگیشون دارند بازی میکنند و اسم هنر و استعداد گذاشتن روش اجحاف به استعداد حقیقی انسانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بازیگری با یک فرد عامه تو کوچه چه فرقی داره به نظرتون که بازیگر رو به عنوان داور انتخاب کردید! اگه کسی انتظار 20 از خودش داشته باشه بعد 15 بیاره و بگه واقعا خراب کردم آیا به این معنیه که معلم بگه حالا که خودت قبول داری خراب کردی من نمرتو 5 میدم! از همین مثال بفهمید بی منطق بودن و اهل فکر نبودن اکثر بازیگرا رو. حالا ببینید اونایی که به خاطر نظر بازیگرا رای ریاست جمهوری میدند چقدر بی عقلند نتیجش همین وضعی میشه که تو کشور میبینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خانم نونهالی وقتی کسی از روی احساسات عمل کنه و نه عقل و منطق عکس العملاش خیلی مسخره میشه خصوصا قسمت آخر فیلم
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۷:۳۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مگه محمد زارع چه کار کرد،که درفصل قبل دوم شد،شرکت کنندهای که با سرش گردو شکست نکرداین چه طرز داوری کردن رای یا قرمز یاسفید میخوام بگن چیز بلدیمآریا وخانم نونهالی بدرد داوری نمیخورن به اونی که باید رای سفید بدهند رای قرمز میدن به اونی که قرمز سفید میدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
رفتارخانم نونهالی خیلی بدبودبااوشرکت کننده بعضی ازاین داوراناصلامناسب این برنامه نیستندطرف استعداده میگن نه استعدادنیست ببنیدتقصیرخودمانه کهاازاین سلبریتی هاقهرمان ساختیم قهرمان فقط کسیه کهازخانواده اش میگذره تاداعش نیادد ایران شهیدمدافع حرم همین قهرمان شهیدچمران حاج قاسم عزیزهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
داوران فقط باید در مورد اجرا ها نظر بدهند...نه اینکه درس زندگی بهشون بدهند یا بخوان مسیر زندگی شان رو عوض کنند....فکر نمیکنم حق داشته باشند که زندگی افراد رو قضاوت کنند....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
رفتارخان نونهالی بااوندخترخانم خیلی بدبوداصلااین داورهابعضی هاشونمناسب نیستندواسه این برنامه تقصیرخودمون هست کهازاین سلبریتی هایک قهرمان ساختیم بعضی هاشون اصلابوی ازمسلمانی نبردندهمش کارهاشون ظاهری هست
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
رفتار آریا عظیمی نژاد با آن مرد جوان هم چندان مناسب نبود.
و اینکه روزهای پخش شب‌های چهارشنبه و پنج شنبه باشد که فردایش تعطیل رسمی است و مردم و خانواده ها بیشتر می‌توانند دور هم بنشینند و برنامه ها را تماشا کنند.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۵:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
همه رو گذاشتین جز پسری که بختیاری خوند. یعنی چییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
داوران عصر جدید باید فقط در مورد اجرای افراد نظر بدهند....نه اینکه بخوان به افراد درس زندگی بدهند یا مسیر زندگی اش را بخواهند عوض کنند...فکر نمیکنم در این حد باید افراد را قضاوت کنند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
همه ما میدونیم هر شعبده بازی پشتش یک کلک علمی هست و ربطی زیاد به استعداد نداره شاید یک هنر باشه ولی اجرایی مثل خواننده جوان بختیاری یا خوانندگی و نوازندگی آقای نابینا بیشتر میتونه استعداد باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بی معنی ترین برنامه هست داورا هم از همه بی سواد تر
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۳:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مسخره ترین اتفاق که فقط تو ایران اتفاق میوفته مثل مدیریت کشور هست که احسان علیخانی نظرش را به داوران تحمیل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مسخره خودتی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ناشناس به تو نگفت
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۳:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من متاسفام اون ترانه زیبا که برا سردار دلها حاج قاسم عزیز خونده شد در این گزارش شما جایی نداشت. روز قبل هم در گزارشتون از اون خواننده جوان بختیاری هیچ اثری دیده نشد. متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
موافقم. جالبه هرچی مثبت می زنم نمیشه ولی منفی که زدم سریع درج شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
شما مثل اینکه ندیدی ؛ اجرای اون پسر بختیاری رو باشگاه خبرنگاران صبح دریک گزارش جدا و در صفحه اصلی به صورت کامل گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
شما درس میگین چون خیلی ارزشمند بود .. اون رو جدا گذاشتن..... . قسمت مطالب مرتبط میتونین ببینین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
رفتار خانم نونهالی بسیار بسیار نادرست و ناپسند بود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
این داورهای عصر جدید حالشون خوب نیست!
برگشتن به اون کسی که با سرش گردو می شکست میگن: خب که چی؟ مثلا این کار تو به چه دردی می خوره؟
مگر شرکت کننده های قبلی که اومدن و از طناب آویزون میشدن و با شمشیر خیار میشکستن و خوانندگی و... به چه دردی می خورد؟ واقعا کدوم یک از کارهایی که در عصر جدید انجام میدن به درد کسی می خوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
از نظر اقتصادی که سودی برای کشور ندارد .
ولی حضور این افراد در فستیوالها و مراکز مهم سرگرمی بسیار حائز اهمیت است .
به نظر شما چرا اسرائیل غاصب به هر دری میزند تا در بین دیگر کشورها بتواند رویداد ورزشی و فرهنگی برگزار کند ؟؟
در حالی که کشور ما دارای پیشینه چند هزارساله است و معرفی کشورمان از طریق هنر به مردم جهان باعث نزدیک شئن دلهای مردم می شود .
مردم کشورهای دیگر به واسطه همین هنر و یا ورزش به کشور ما حتی برای کنجکاوی هم شده به طور توریستی می آیند .
به خاطر اینکه این هنرها آرامش داخل کشور را معرفی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
حق اینه که کلا این مسابقه به درد نخوره داورها هم خصوصا نونهالی از همه بدتر نظر میده کلا همش چرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نونهالی رفتار نادرست و نسنجیده ای داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
به نظر من خیلی مسخره و بدآموزی داره باید تعطیلش کنن
مگه این علیخانی جه کاره حسنه
والا خیلی مسخره و مسخره و مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خداییش فهمیدی چی گفتی؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ای کاش داورهای این فصل عوض میشدند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نه اتفاقا خیلی خوبن به خصوص آقای حیایی
Iran (Islamic Republic of)
معنا
۱۲:۲۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
در این مورد که در برنامه عصر جدید اتفاقات مثبت بی شماری رخ داده و خواهد داد شکی وجود ندارد ولی واقعا از رفتار دیشب خانم نونهالی حیرت زده شدم.فشار روحی و روانی که این بزرگوار به هلیا رضوی به عنوان نوجوانی که در ابتدای مسیر حرفه ای قرار وارد شد برای هر بیننده تلویزیونی آزار دهنده بود.واقعا هدف از تغییر رنگ چراغ آموزش این دختر نوجوان بود یا فوران احساسات، خشم و هیجان فروخورده شده داوری که باید حرفه ای ترین رفتار ممکن را از خود نشان دهد؟خانم نونهالی بیاییم با هم صادق باشیم. راستی در مورد رزومه این بزرگوار هم حرف و حدیث ها بسیار است.بگذریم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
به نظر من کار خانم نونهالی بسیار درست بود برای اینکه خانم رضوی یاد میگیره تا در مورد بازیش دیگران نظر بدن و به نظر دیگران احترام بذاره و خودش داور خودش نشه
داورای محترم گفتن ۵۰ درصد خوب ۵۰ درصد بد ولی خودش قبول نکرد و احترام به نظرات مثبت نذاشت و گفت ۱۰۰ درصد بد بودم و این به خانم‌نونهالی برخورد
الان دیگه یاد گرفت نظر خودشو بیان نکنه در مورد خودش اگه فک کرده بد بوده بدون بیان کردن بعدها کارشو بهتر میکنه تا خوب خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مسخره بازی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام ،

سری جدید عصر جدید خیلی هیجان انگیز است ،
وجود آقای علیخانی و داوران با تجربه برنامه را جذاب کرده است .
Germany
یه...
۱۱:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
رفتار خانم نونهالی رو واقع متوجه نشدم. می‌تونستن به صورت توضیح بهشون نکته مورد نظرشون رو گوش زد کنند. به هر حال جوونن و ما باید به بهتر شدن تشویقشون کنیم. نه به خاطر یک چراغ افراد رو تحت فشار قرار بدیم.من از اجرای این خانم خوشم نیومد اما برخوردی هم که شد قشنگ نبود .من فقط از رای دادن امین حیایی خوشم میاد.افراد حتی اگر قرمز هم بگیرن تخریب نمیشن.خودشون خطاشونو رو میپذیرن. واقعا پخته ,حرفه ای و سنجیده عمل میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نونهالی یه لحظه اتصالی زد فک کنم
خب میخوای قرمز بدی چرا سفید میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
در این که عصر جدید برنامه ی خوبیه شکی نیست ولی ای کاش وقتی یه نفر رای منفی می ده اصرار نکنن که مثبتش کنه چون اون وقت انگار دارن حق انتخاب رو از اون داور می گیرن و به نظرش بی احترامی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
شیدد
۱۰:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نونهالی که اصلا بدرد داوری نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نونهالی قطعا بیمار روانیه
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۷:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نه با با فک کنم با شوهرش دعواش شده اعصاب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چرا احسان علیخانی نظرش را به داوران تحمیل را می کند
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۰:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
دیشب خیلی اجرا ها باحال بودند !خیلی!

مخصوصا اجرای محمد حیدری «شعبده بازی»عالی بود ! بی نظیر ❤❤❤❤❤

عصر جدید برنامه خیلی با حالی است اما کاش همه شبها این برنامه پخش شود.
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۰۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
عصر جدید برنامه ای برای هدر دادن وقت مردم همراه با بد آموزی های فراوان برای سنین مختلف
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۰۹:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چرا همه بخش های برنامه رو میزارین به غیر از بخش خوانندگی بچه های بختیاری؟!؟!؟!
دو شب متوالی دو پسر بچه خوش صدا از ایل بزرگ بختیاری اومدن روی صحنه ولی شما هر دوشب رو حذف کردین و تمام قسمت های برنامه رو گذاشتین بجز اجرای این دو نفر؟!
آیا با بختیاری ها و خوانندگی اونا مشکل دارین؟!؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
..............
۰۹:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خانم نونهالی چقدر بد رفتار کرد ، خود خانم نونهالی در حد داور نیست ( آقای علیخانی تو انتخاب خانم نونهالی و عظیمی نژاد اشتباه کردی ) فقط امین حیایی و دکتر سید بشیر و عشق است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
با احترام به سرکار خانم نونهالی نوع برخورد ایشان با خانم رضوی دور از احترام و ...بود ، آنهم در رسانه ملی و در معرض دید عموم مردم و تماشاگران. شان همه انسانها باید مورد احترام باشد.
آخرین اخبار