مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از انجام یک هزار و ۹۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در سه ماه نخست امسال خبر داد.

تاسیسات گردشگری زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند با بیان اینکه شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده است، در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری از ابتدای فروردین تاکنون تعداد یک هزار و ۹۰۰ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان توسط کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با همکاری سایر دستگاه‎های نظارتی انجام شد.

ارجمند اذعان داشت: خوشبختانه مقایسه آمار موجود از میزان بازدید‌ها، تذکرات و اخطار‌های صادر شده توسط ناظرین ما و همچنین شکایات واصله از تاسیسات گردشگری گویای افزایش کیفیت خدمات در سطح استان است.

او گفت: این بازدید‌ها به منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات‎دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران‎ها، مراکز پذیرایی، بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، مراکز اقامتی اعم از میهمانسرا‌های ادارات، خوابگاه‎های دانشجویی، سالن‎های ورزشی و ... صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.