قطع پای محیط بان گتوند از ناحیه‌ای دیگر انجام شد

قطع پای محیط بان گتوندی از ناحیه‌ای دیگر به تشخیص پزشکان و با هدف نجات جانش انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدعلی هادی پور برادر محیط بان شهرستان گتوند گفت: پزشکان چندی پیش پای سید امین هادی‌پور محیط بان ۳۷ ساله این شهرستان را برای نجات جانش قطع کردند و امروز مجبور شدند پای او را از ناحیه‌ای دیگر قطع کنند.

او با بیان اینکه این اقدام بخاطر وجود عفونت و استخوان مرده انجام شد و حدود ۴ سانتیمتر بالاتر از جای قبلی قطع کردند، اظهار داشت: عمل جراحی پای او در بیمارستان پارس تهران از ساعت ۱۳ و ۳۰ ظهر دیروز یکشنبه یکم تیرماه آغاز و حدود ساعت ۱۷ عصر تمام شد.


بیشتر بخوانید


۲۶ فروردین ماه، ۴ نفر فرد مهاجم نقابدار به صورت مسلحانه بنا به دلایل نامعلوم به پاسگاه محیط بانی اداره حفاظت محیط زیست در نزدیکی روستای دوپیران در بخش مرکزی شهرستان گتوند حمله کردند و پس از درگیری با این محیط بان پای راست سید امین هادی پور را با اسلحه شکاری هدف قرار دادند.

محیط بان مصدوم برای مداوا با یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر منتقل و پس از اقدامات اولیه، برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز و پس از چند روز به بیمارستان پارس تهران اعزام شد و کادر درمان از زمان بستری شدن این محیط بان در بیمارستان پارس تهران تلاش زیادی برای درمان پای او کردند، اما به این نتیجه رسید که برای حفظ جان مصدوم باید پای او از زانو قطع شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.