کوتاهی دست زمین خواران از اراضی ملی بهاباد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از رفع تصرف بیش از ۲۵ هکتار از اراضی ملی در شهرستان بهاباد خبرداد.

رفع تصرف از اراضی ملیسرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، پارسال بیش از ۲۵ هکتار از اراضی ملیدر شهرستان بهاباد را از تصاحب زمین خواران آزاد کردند.

او افزود: نیرو‌های یگان حفاظت این شهرستان، پارسال در گشت زنی‌های شبانه روزی خود موفق به تشکیل چهار فقره پرونده چرای غیر مجاز برای هزار و ۷۸ واحد دام شدند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: در این مدت همچنین یک فقره آتش سوزی در مراتع شهرستان بهاباد اتفاق افتاد که طی آن سه هکتار از مراتع طعمه حریق شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در پایان اضافه کرد: با توجه با بارندگی‌های سالجاری و رویش گیاهان مرتعی و پیش رو بودن فصل تابستان و افزایش احتمال حریق در مراتع از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه حریق. تخریب و تصرف، قاچاق چوب و محصولات فرعی و... سریعا با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و ما را از محل و نوع وقوع جرم آگاه نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو
۲۲:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
راحت آباد را دربابید
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۲۱:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سري به زمين خواران راحت آباد بالاي لواسان هم بزنيد. خيلي از زمين خواران لواسان آنجا را هم بلعيده اند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خوب تا وقت هست رسیدگی کنید
آخرین اخبار