مدیران برای حل مشکلات راه آهن بوشهر همکاری کنند

استاندار بوشهر گفت: راه آهن حق مردم استان است و مدیران باید نهایت همکاری را برای برطرف شدن موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح داشته باشند.

شورای معادن بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای معادن استان با اشاره به وضع طرح راه آهن بوشهر بیان کرد: طرح راه آهن بوشهر یکی از طرح‌های حیاتی استان است و در دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی، اما با پیگیری‌های صورت گرفته روند این طرح متوقف نشد که در این زمینه از همراهی  چهار نماینده پیشین استان در مجلس قدردانی می‌کنم.

او ادامه داد: راه آهن بوشهر نه تنها برای استان مهم است و روند توسعه استان را شتاب می‌دهد، بلکه برای توسعه کشور هم اهمیت دارد.

استاندار بوشهر افزود: راه آهن برای استان بوشهر حیاتی است و نباید این طرح به علت مشکلات تامین معدن متوقف شود.

گراوند عنوان کرد: پیگیری‌های زیادی در این دولت برای اجرای طرح یاد شده انجام گرفته به طوری که ۱۰۰ درصد اعتبار مصوب طرح راه آهن مربوط به سال گذشته تخصیص یافته و امسال هم به دنبال تحقق این امر هستیم.

او بیان کرد: راه آهن حق مردم استان بوشهر است و مدیران استان باید نهایت همکاری را برای برطرف شدن موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح داشته باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف معدن مورد نیاز برای راه آهن بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی امر به ویژه منابع طبیعی مشکل معدن را برای تامین نیاز‌های راه آهن در کوتاه‌ترین زمان حل کنند.

گراوند درباره درخواست‌های واگذاری معدن در استان هم عنوان کرد: کارگروه ویژه‌ای برای بررسی صلاحیت افرادی که درخواست مجوز فعالیت در معادن استان می‌دهند تشکیل شود و صلاحیت متقاضیان را تایید کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام
چرا اجرای هر پروژه ای واسه استان ما سخت و غیر ممکنه چند دهه پیش همه استانها شامل خط آهن شدند ولی نوبت بوشهر که میشه اصلا کسی توجه ای نداره