اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان/

علت جدایی کامبیز دیرباز از برنامه «دست‌فرمون» به روایت تهیه‌کننده

محمودی تهیه کننده «دست فرمون» درباره چرایی خداحافظی کامبیز دیرباز از این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

به دنبال انتشار خبر جدایی کامبیز دیرباز از مسابقه اتومبیلرانی «دست‌فرمون» و اعلام خبر اجرای فصل جدید توسط کامران تفتی، محمود محمودی تهیه‌کننده این مسابقه درباره علت این اتفاق به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همان طور که چند روز پیش کامبیز دیرباز در مصاحبه‌ای عنوان کرد، علت جدایی او از این برنامه عدم توافق مالی بود. چیزی غیر از این نبود و من به عنوان تهیه‌کننده «دست‌فرمون» اظهارنظر او را تایید می‌کنم.

محمودی ادامه داد: تولید فصل اول «دست‌فرمون» با اجرای کامبیز دیرباز تجربه خوب و به یادماندنی بود؛ هیچ مشکلی بین ما وجود نداشته و ندارد. هر دو طرف در کار نگاه حرفه‌ای داریم که ایجاب می‌کند اگر منافع مشترک نداشتیم و به توافق نرسیدیم، با یکدیگر همکاری نکنیم.

تهیه‌کننده «دست‌فرمون» درباره انتخاب کامران تفتی به عنوان مجری بیان کرد: کامران تفتی جزو آن‌ دسته بازیگرانی به حساب می‌آید که سال‌هاست او را در کسوت اجرا هم دیده ایم. همین تجربه و تسلط او باعث شد اجرای این مسابقه را به او بسپاریم.

گفتنی است فصل دوم مسابقه «دست‌فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی، کارگردانی مسعود صنم و اجرای کامران تفتی در مرحله پیش تولید است و به‌زودی ضبط و از شبکه نسیم پخش می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار