معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خبر داد:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی الکترونیکی شود

خوش اقبال گفت: جهت پیشگیری از شیوع کرونا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز دوشنبه در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران منطقه سه کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و به میزبانی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به محدودیت تعداد کاندیدا‌ها و حوزە‌های انتخابیە و شرایط بیماری کرونا می‌توان بە عنوان یک تجربە دور دوم انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار کرد.

او با بیان اینکە با ادامە روند فعلی کرونا ویروس و احتمال تعطیلی مراکز دانشگاهی امکان مشارکت پایین وجود دارد، افزود: لازم است تمهیداتی اندیشیدە شود تا انتخابات دور دوم مجلس با شور و نشاط برگزار شود.

ارائە یک دستورالعمل مشخص برای چگونگی برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حمایت از کارخانجات تولیدی در مناطق مرزی، لزوم حل مشکلات صنفی، کنترل مرز‌ها و رونق دهی به صادرات از دیگر موضوعاتی بود که معاون استاندار کردستان در این همایش ارائه کرد.

خوش اقبال در ادامه به خدمات ارزنده نظام و دولت در کشور و بخصوص استان‌های مرزی در تامین زیرساخت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها یکسال از عمر دولت تدبیر و امید باقیمانده ضرورت دارد اتمام طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

او در ادامە بە وضعیت استان کردستان و کمک‌های مردمی و تشکل‌های غیر دولتی در مبارزه با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: تشکل‌های غیر دولتی در بیماری کرونا فعالانه عمل و حدود چهار و نیم میلیارد تومان به علوم پزشکی استان کمک کردند همچنین ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.