مدارس برای آموزش مجازی در سال تحصیلی آینده آمادگی داشته باشند

مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پروژه اصلی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده نیز آموزش از طریق این سامانه خواهد بود.

آموزش مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جلسه گردهمایی روسای آموزش و پرورش گفت: سامانه شاد مهمترین دستاورد آموزش و پرورش است و  پروژه اصلی آموزش و پرورش برای سال آینده نیز آموزش از طریق این اپلیکیشن خواهد بود.

او با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه گذشته، آموزش مجازی نیز آغاز شد، افزود: پیش بینی می‌شود آموزش در سال آینده نیز به صورت تلفیقی بوده و در دوران پسا کرونا نیز آموزش مجازی ادامه دارد.

دانافر با تاکید بر اینکه در مورد آموزش مجازی توجه به سه نکته ضروری است، اظهارداشت: ابتدا شناسایی کامل وضعیت موجود، به این معنا که باید دانش آموزان به حاشیه رفته پارسال، به طور کامل شناسایی شوند.

مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان یزد  ادامه داد: پارسال دانش آموزانی بودند که به آموزش مجازی از طریق گوشی همراه و اینترنت دسترسی نداشتند و از آموزش آنلاین محروم بودند و باید این دانش آموزان به درستی شناسایی می شدند.

او دومین نکته را دعوت از خیرین، نهاد‌های عمومی و شورای اسلامی شهر دانست و گفت: باید تمامی این نیرو‌ها را به صحنه کشاند و از مساعدت آن‌ها در امر آموزش استفاده کرد.

دانافر اضافه کرد: سومین نکته مورد توجه، شناسایی و استفاده از نیرو‌های جهادی آموزش در حوزه آموزش مجازی و نه در مدارس است.
مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه شعار آموزش و پرورش شناسایی وضعیت موجود برای حل مشکلات آینده است، افزود: مدارس باید آمادگی لازم را برای هر سه سناریو در سال تحصیلی جدید داشته باشند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار