زنگ خطر شیوع کرونا در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای سلامت گفت: شیوع ویروس کرونا در شهرستان کهگیلویه زنگ خطر را به صدا درآورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اتابک فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای سلامت گفت: در زمینه بیماری کرونا رفته رفته به شرایط اضطرار بر میگردیم و شرایطی کنونی کرونا جامعه را به شرایط بحرانی ماه‌های قبل برمی گرداند.
 
اتابک افزود: با توجه به نظرات کارشناسان امر این روز‌ها شیوه شیوع بیماری تغییر کرده و موجب ابتلای تعداد زیادی از هم وطنان و هم استانی هایمان شده است.

او با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در برخی از شهر‌های استان و همجواری با استان‌های که وضعیت قرمز دارند بیان کرد: امروز این زنگ خطر به صدا در آمده و باید آماده مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا باشیم.
 
فرماندار کهگیلویه افزود: در جلسات گذشته هیچ گاه ادعای وضعیت سفید در مورد کرونا و شکست آن را نداشتیم و همان زمان نیز گفته شد که باید ظرفیت‌ها و توانایی هایمان را برای روز‌های بحرانی داشته باشیم.
 
او با اشاره به ورود موراد مبتلا به شهرستان گفت: مراودات با استان‌های همجوار باعث می‌شود که ما هم دچار آسیب باشیم واین آسیب متفاوت‌تر از دوره گذشته این بیماری است چرا که امروز قبح کرونا در بین مردم شکسته شد وجدیت بیماری برای مردم از بین رفته است.
 
اتابک با ابراز نگرانی نسبت به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: امروز شاهد این هستیم که در شهر‌های اطراف ما تعداد مبتلایان به بیماری کویید ۱۹ در حال افزایش است و مطمئنا این شرایط شهرستان کهگیلویه را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.