فرماندار کهگیلویه در جلسه کمیسیون آرد و نان این شهرستان گفت: ماهیانه ۷ هزار کیسه آرد در مناطق روستایی شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اتابک فرماندار کهگیلویه در جلسه کمیسیون آرد و نان این شهرستان که با هدف بررسی سهمیه آرد روستا‌ها به ویژه بخش دیشموک برگزار شد، گفت: ماهیانه ۷ هزار کیسه آرد در مناطق روستایی شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود که افراد روستایی در فروشگاه‌های تعاونی توزیع آرد سهمیه‌های ابلاغی و مصوب خود را به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند.

 اتابک با اشاره به گلایه مردم بخش دیشموک از نحوه توزیع آرد، افزود: ماهیانه ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد در روستا‌های بخش دیشموک توزیع می‌شود که مردم از نحوه توزیع گلایه‌مند بودند و در همین خصوص پیگیری‌های لازم انجام و موارد مورد نظر در این جلسه مطرح شد.

او بیان کرد: مصوب شد کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مختلف متولی، نظارتی و فرمانداری به بخش دیشموک اعزام و تحقیقات مورد نیاز بر توزیع آرد را بررسی و به فرمانداری ابلاغ کنند.
 
اتابک گفت: بررسی کسری سهمیه آرد با توجه به جمعیت روستایی و هزینه‌های حمل از کارخانه تا روستا‌های مناطق مختلف شهرستان از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود که تصمیماتی برای این مشکلات نیز اتخاذ شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.