آمادگی ٩ مرکز خرید گندم در سطح شهرستان سنقر و کلیایی

فرماندار سنقر و کلیایی، از آمادگی ٩ مرکز خرید گندم در سطح شهرستان با ظرفیت ۱۲۵ هزار تن برای خرید تضمینی گندم کشاورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه امسال ۶۴ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت گندم قرار گرفته است، گفت : پیش بینی می‌شود ۱۱۵ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی برداشت شود.

او گفت : پیش بینی می‌شود که از کل مقدار برداشت گندم ۹۰ هزار تن آن به مراکز خرید تضمینی شامل سیلو‌های دولتی، خصوصی و شرکت‌های تعاونی تحویل داده شود.

فرماندار سنقر و کلیایی از کشاورزان و رانندگان حمل و نقل درخواست کرد که به علت شیوع و گسترش ویروس کرونا در زمان تحویل و تخلیه بار به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان از تجمع پرهیز کرده و فاصله گذاری اجتماعی را در محل مراکز خرید و تحویل گندم رعایت کنند.

تدابیر لازم در راستای خرید و ذخیره سازی غلات

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: امسال در راستای خرید و ذخیره سازی غلات در سطح استان تدابیر لازم اندیشیده شده که امیدواریم با همکاری مردم همچون سال‌های گذشته تداوم پیدا کند.

ماشالله ارویسی افزود: تمام باسکول‌های مراکز خرید توسط اداره کل استاندارد کالیبره شده و در زمان خرید نیز به صورت مرتب توسط کارشناسان بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار