۱۵ شهریور، آغاز سال تحصیلی جدید مدارس

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش از انجام مقدمات اولیه برای شروع سال تحصیلی جدید در ۱۵ شهریور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عمادی مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک شورای معاونین مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان قزوین از انجام مقدمات اولیه برای شروع سال تحصیلی جدید در ۱۵ شهریور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای کشور در مناطق سفید روند آموزشی به صورت عادی خواهد بود و در مناطق زرد، قرمز و بحرانی، آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و توسط اپلیکیشن شاد پیگیری خواهد شد.

عمادی گفت: نسبت به گذشته نواقص شبکه شاد برطرف و این شبکه تقویت شده است و در سال تحصیلی جدید مشکلی با این شبکه مجازی نخواهیم داشت.

اصغری، مدیرکل آموزش پرورش استان هم گفت: در چشم انداز تدوین شده در سند تحول آموزش و پرورش، بهسازی مستمر همکاران در آموزش و پرورش هدف گذاری شده است.

او افزود: موضوع تحول پذیری آموزش و پرورش با نگاه علمی اخلاق مدارنه و استفاده از همکاران مشارکت جو با هدف رسیدن به جایگاه سه استان برتر کشور در زمینه آموزش، برنامه ریزی‌های لازم در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش پرورش استان، مهارت محوری دانش آموزان را یکی از برنامه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید دانست و گفت: تربیت نیروی نخبه توانمند و مهارت محور در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

اصغری، جایگاه ۲۷ آموزش و پرورش استان در میان ادارات کل سراسر کشور را نامطلوب دانست و گفت: هدف از تشکیل کارگروه مشورتی تحول بهسازی، رسیدن به جایگاه برتر در میان سه استان کشور است.

او افزود: به تنهایی و با تکیه بر امکانات فعلی، قادر به رفع مشکلات آموزش و پرورش استان نخواهیم بود و برای رفع این مشکلات، نیازمند استفاده از امکانات برون سازمانی هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار