از ابتدای امسال تاکنون ۶۱۶ وام قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد ارائه‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  شهباز امینی مدیر امور شعب صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۱۶ فقره وام قرض‌ الحسنه، معادل ۳ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان از طریق این صندوق به مددجویان پرداخت‌ شده است.

او اضافه کرد: ۵۴۸ میلیون تومان وام به متقاضیان خرید و احداث مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان و تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت‌ گردید.

امینی بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از وظایف و کارکرد‌های مهم و اساسی کمیته امداد است افزود: ۲۲۶ میلیون تومان به متقاضیان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ارائه‌ شده است.

او با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان است ادامه داد: ۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان این نهاد اعطا شده است.


بیشتر بخوانید: پرداخت ۳۵۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان صدقه در چهارمحال و بختیاری


امینی با اشاره به شعار صندوق امداد ولایت مبنی بر «بهره جای دیگرست» افزود: در این صندوق سعی می‌شود تمامی منابع موجود و سپرده‌های جذب‌ شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات با بازپرداخت‌های بلند مدت اختصاص یابد.

او گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار