در آذربایجان غربی؛

ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۲۷۰ نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۲۷۰ مددجوی تحت پوشش خبر داد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از ابتدای سال جاری، از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ۲۷۳ مددجوی تحت پوشش اشتغال پایدار فراهم شده و برای ۳۱ مددجو نیز توسط مراکز کاریابی کسب و کار مناسب ایجاد شده است.

سهندی افزود: کمیته امداد استان همچنین از ابتدای سال جاری، بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

اجرای بیش از ۷ هزار طرح ایجاد اشتغال تا پایان سالجاری

سهندی با اظهار اینکه بدون تردید اشتغال و خودکفایی مددجویان از اهم دغدغه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و این نهاد تاکنون در راستای توانمندسازی مددجویان استان گام‌های موثری برداشته است؛ گفت: به منظور ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، تا پایان سالجاری ۷ هزار و ۳۵۰ طرح ایجاد اشتغال اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی  بیان کرد: پیش بینی می‌شود برای اجرای طرح‌های مذکور ۲۴۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شود.

سهندی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای مددجویان، گفت: تمام ادارات کمیته امداد استان در اجرای برنامه‌های مصوب، با همکاری آموزشگاه‌های فنی آزاد در حال برگزار کردن دوره‌های متعدد مهارت آموزی هستند و کمیته امداد استان در نظر دارد تا پایان سال جاری برای ۵ هزار و ۸۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه کند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.