رئیس اداره صمت شاهرود:

۱۰ درصد از واحد‌های تولیدی شاهرود با ظرفیت کامل کار می‌کنند

محمدرضا کاملی گفت: از ۱۳۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شاهرود حدود ۱۰ درصد با ظرفیت کامل مشغول به کار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا کاملی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود در بازدیدی که به همراه مسئولان قضایی شهرستان شاهرود از یک واحد تولید قطعات خودرو انجام شد گفت: بیشتر واحد‌های تولیدی به دلیل مشکلات گوناگون امکان استفاده از همه ظرفیت تولیدی خود را ندارند.

او نبود نقدینگی و سود بالای تسهیلات بانکی را از مهمترین عوامل بی رونقی تولید در این واحد‌ها دانست و گفت: در چندماه گذشته قرار گرفتن واحد‌های خودروساز در بورس از جمله عوامل موثر در بهبود وضعیت واحد‌های تولیدی است.

روح الله اسماعیلیان رئیس دادگستری شهرستان شاهرود نیز در این بازدید با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر رفع موانع تولید و نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید گفت: در رویکرد جدید قوه قضاییه نباید هیچ اجرای حکم و احقاق حقی سبب ایجاد خلل در روند تولید یا اخراج کارگران شود.

او از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به پرونده واحد‌های تولیدی در دادگستری شاهرود خبر داد و افزود: به منظور توجه بیشتر به بخش تولید و رویکرد یکسان در حمایت از تولید، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی اختصاص داده شد تا به همه جنبه‌های حمایت از تولید در کنار احقاق حقوق نیز توجه شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار