پرداخت هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان آزادشهر

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان از پرداخت هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به تولیدکنندگان آزادشهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان آزادشهر گفت: از محل اعتبارات سال ۹۸، یک هزارو ۱۸۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۱ واحد تولیدی شهرستان آزادشهر پرداخت شده است.

حسین طلوعیان در این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان آزادشهربرگزار شد گفت: از محل اعتبارات سال نود و هشت، پس از تصویب کارگروه، ۱۸ واحد تولیدی شهرستان آزادشهر برای اخذ یک هزارو ۸۳۱ میلیاردریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شده اند که تاکنون ۱۱ واحد تولیدی این شهرستان موفق به اخذ یک هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال تسهیلات از این محل شده است.

او گفت: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۱۲ واحد تولیدی آزادشهر با نیاز تسهیلاتی ۴۵۸ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون ۲۰ میلیارد ریال از این محل به یک واحد پرداخت شده است.

به گفته طلوعیان، تاکنون درخواست تسهیلات ۵ واحد تولیدی این شهرستان برای دریافت ۱۰۷ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه تسهیل استان مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که هنوز این واحد‌ها موفق به دریافت تسهیلات این بخش نشده اند.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.