بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی در موسسات اداری البرز

رئیس پلیس راهور البرز گفت: کلاس‌های باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل شرکت‌ها و موسسات اداری البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز با بیان این که گذشت زمان و فاصله افتادن بین زمان آموزش و اجرای عملی رانندگی دربین رانندگان، یکی از دلایل غیرعمومی تخلفات رانندگی است، گفت:  کلاس‌های باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل شرکت‌ها و موسسات اداری البرز برگزار شد.

او با اشاره به نحوه شکل گیری تصادفات بر اساس مثلث ترافیکی که شامل؛ انسان، وسیله نقلیه و راه، افزود: عامل انسانی در تصادفات از مهم ترین و تاثیرگذار‌ترین عوامل در این رابطه است.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: عامل انسانی همان عامل هوشمندی است که می‌تواند بر اساس شرایط محیطی، خودرو، نوع راه، کیفیت رانندگی را تنظیم کند.

سرهنگ شرق با بیان این که برگزاری کلاس‌های باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان می‌تواند از بروز تخلفات پیشگیری کند، گفت:  رانندگان ناوگان حمل و نقل شرکت‌ها و موسسات اداری پس از حضور در کلاس‌های باز آموزی قوانین راهنمایی رانندگی با قوانین جدید رانندگی آشنا شده و درصد تخلفات آن‌ها کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.