کشف بیش از ۱۰ کیلو شیشه در شیراز/بار قهوه به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز ۴ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۰ کیلو شیشه در شیراز/بار قهوه به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۴ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت موتورسیکلت در شهرستان "خورموج" و کشف در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی و همچنین اجرای طرح مبارزه با سارقین وسایل نقلیه، به یک دستگاه موتورسیکلت که راکب قصد داشت آن را به فروش برساند مشکوک شدند.

او با بیان اینکه ماموران پس از استعلام از سامانه مطلع شدند موتورسیکلت موصوف در شهرستان "خورموج" ار توابع استان بوشهر مورد سرقت قرار گرفته است، افزود: در این خصوص سارق دستگیر و به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه مبارزه با سارقان و کشف اموال سرقتی در اولویت این فرماندهی است، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات را با سامانه ۱۱۰ و یا با مراجعه حضوری به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۰ کیلو شیشه در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک سواری ۲۰۶ و کشف ۱۰ کیلو و ۸۶۰ گرم شیشه در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری ۲۰۶ حامل مواد مخدر در یکی از خیابان‌های شیراز در حال تردد می‌باشد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را متوقف کنند، افزود: در بازرسی از آن، ۱۰ کیلو و ۸۶۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ خسروانی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در نورآباد

فرمانده انتظامی نورآباد از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالا را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۵۷ هزار نخ سیگار، ۶۱۰ بسته تنباکو میوه‌ای و یک هزار و ۱۰۹ ثوب پوشاک خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ "قسام" با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد شده است.

بار قهوه به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه وانت آریسان و کشف ۶۷۵ کیلوگرم قهوه قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی پلیس آگاهی این شهرستان در محور فسا- شیراز به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۶۷۵ کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در این خصوص راننده دستگیر و با پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ارز دیجیتال قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات آن به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران کلانتری "۱۳ لطیفی" این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اقدامات فنی و تخصصی از وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲ دستگاه ماینر، ۲ دستگاه منبع تغذیه، ۲ دستگاه مودم، ۲ عدد مادر بورد و ۱۹ قلم تجهیزات الکترونیکی از قبیل فن و ... کشف و ضبط شد.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

تشدید طرح ارتقا امنیت اجتماعی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف توسعه احساس امنیت، با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا شد.

او ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۳۸ خرده فروش مواد مخدر، ۴ کیلو و ۲۱ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید، افزود: دستگیری ۲۷ سارق و کشف ۳۸ فقره انواع سرقت و همچنین توقیف ۷۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۴ دستگاه خودرو متخلف و حادثه ساز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی از اولویت‌های انتظامی این شهرستان می‌باشد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار