مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله علی معلمی جویباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در دیدار سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با وی بیان اینکه مبارزه با موادمخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است، گفت: همه دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد و آحاد جامعه به ویژه خانواده‌ها باید در امر مبارزه با موادمخدر تلاش کنند.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در طول چهل سال از عمر انقلاب، همواره در خط مقدم مبارزه با موادمخدر بوده است، افزود: مبارزه با مواد مخدر یک امر ضروری و لازم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی در امر مبارزه با موادمخدر در حوزه‌های مختلف از جمله در مراکز آموزشی و دانشگاهی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی بر توجه خانواده‌ها و مربیان آموزشی در این خصوص تاکید کرد.

آیت الله معلمی جویباری ریشه اغلب جرایم و تخلفات را در اعتیاد دانست و افزود: ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند عزم ملی است و یکی از راهکار‌های مهم آن اقدامات ایجابی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.


نیروی انتظامی و قوه‌ی قضائیه با اقتدار در حوزه مقابله با موادمخدر فعالیت دارند

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندارن نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۶ دستگاه در امر مبارزه با موادمخدر در جامعه وظیفه دارند، گفت: نیروی انتظامی و قوه‌ قضائیه از جمله دستگاه‌هایی هستند که با اقتدار و قدرت در حوزه مقابله با موادمخدر فعالیت دارند.

او افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در حوزه‌های مختلف باید پای کار باشند و با ارائه خدمات و توجه به نیازمندی افراد جامعه از بروز مشکلات و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنند تا با این اقدام ریشه اعتیاد از بین برود.

در این دیدار سرهنگ "موسی حسینی" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران و سرهنگ "مهدی خادمی" فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر سردار میرزایی را همراهی کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار