رئیس دانشگاه خوارزمی:

ارتباط صنعت با دانشکده‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد

حبیبی گفت: رابطه صنعت با دانشکده‌ها نیازمند ارتباط منظم و سیستماتیک است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی روز گذشته در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیئت علمی دانشکده فیزیک اظهار کرد: ترکیب جوان دانشکده، مایه امیدواری است.

حبیبی ضمن توصیه بر صرفه جویی در بودجه گفت: دانشکده‌ها در عین حال بر درآمدزایی تمرکز کنند.

رئیس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: دانشگاه الهی خواهیم داشت اگر رفتار و اخلاق حرفه‌ای عملیاتی شود و بر رعایت شاخص‌های آن تاکید شود. دانشجویان ما در این عصر مظلوم هستند. توجه والدین به واسطه مشکلات، مسائل مختلف و تفاوت دیدگاه نسلی کم شده است، براین اساس نیازمند کار فرهنگی هستیم.

حبیبی ادامه داد: دوره‌های مشترک بین الملل را جدی بگیرید، زیرا تغییر اساسی از همین دانشکده‌ها شروع می‌شود. شاخص استاد وابسته ما در سال گذشته صفر بوده و امسال هم هنوز صفر است.

او اظهار کرد: کارگاه و درآمدزایی، کارآفرینی و افزایش مهارت برای دانشجویان مفید است و ارتباط با صنعت برای دانشکده‌هایی مثل فیزیک فرصت است و نیازمند ارتباط منظم و سیستماتیک با این بخش است.


بیشتر بخوانید


 حبیبی در پایان بر تقویت ارتباط با دانش آموختگان تاکید کرد و گفت: این قشر از سرمایه‌های دانشگاه است و لازم است از ظرفیت استعداد درخشان برای پذیرش در بورس داخل استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار