مطالبه گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزایش پیدا کند

امام جمعه شهرکرد گفت: مطالبه‌گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اهمیت بحث مبارزه و مقابله با مواد مخدر اظهار داشت: عزم همگانی و اجتماعی پیش نیاز مبارزه با مواد مخدر است.

او افزود: هم اکنون ۳۵ دستگاه اجرایی در کشور متولی حوزه مواد مخدر هستند و می‌طلبد مبارزه با مواد مخدر با یک عزم همگانی و ملی انجام شود.


بیشتر بخوانید: هویت بخشی به جایگاه زنان و دختران با بهره‌گیری از آموز‌ه های دینی محقق شد


نکونام اضافه کرد: حساس سازی اقشار مختلف دانشگاهی، دانش‌آموزی، جوانان، نوجوانان و همه افراد جامعه در حوزه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در جامعه ضروری است.

او به بیان مداوم مساله آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌ها و تریبون‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید مطالبه‌گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزایش پیدا کند.

نکونام ادامه داد: مسأله مواد مخدر یک مسأله فراگیر جهانی است و باید با هم پیوستگی و همدلی در حوزه پیشگیری از این آسیب گام برداشت.

او افزود: هرگونه جهاد و مقابله در راه پیشگیری از مواد مخدر، جهاد در راه خداست و نباید از جهاد در این راه خسته شد.

نکونام اضافه کرد: امروز قدرت‌های بزرگ و قوی پشت سر مساله مواد مخدر ایستاده اند و هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و دست‌اندرکاران حوزه مقابله و فرهنگی در کشور نباید خسته شوند و باید در مقابل این بلای خانمانسوز بایستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.