لیگ برتر انگلیس/ قدرت نمایی لیورپول در یک قدمی جام

صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل برابر کریستال پالاس در آستانه فتح جام قهرمانی این رقابت‌ها قرار گرفت.

لیگ برتر انگلیس/ قدرت نمایی لیورپول در یک قدمی جام/// کار نشود/به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، از ساعت ۲۳:۴۵ چهارشنبه تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان کریستال پالاس بود که موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.

در این مسابقه ابتدا "ترنت الکساندر-آرنولد" در دقیقه ۲۳ میزبان را با یک گل پیش انداخت و سپس محمد صلاح ستاره مصری سرخپوشان در دقیقه ۴۴ گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

روند گلزنی شاگردان "یورگن کلوپ" در نیمه دوم هم ادامه یافت و "فابینیو" در دقیقه ۵۵ نتیجه بازی را ۳ بر صفر کرد و پس از او نوبت به "سادیو مانه" رسید تا  در دقیقه ۶۹ گل چهارم صدرنشین بلامنازع  لیگ جزیره را به ثمر برساند.

با این پیروزی لیورپول صدرنشین، ۸۶ امتیازی شد و حالا برای مسجل شدن قهرمانی اش  چشم به بازی روز پنجشنبه منچسترسیتی و چلسی دارد.

منچسترسیتی که  از ۳۰ بازی ۶۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه دوم جدول قرار دارد، چنانچه در "استمفورد بریج" برابر چلسی امتیاز از دست بدهد، قهرمانی لیورپول در فاصله ۷ هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قطعی خواهد شد و انتظار ۳۰ ساله هواداران این تیم به پایان خواهد رسید.

کریستال پالاس با این شکست با همان ۴۲ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.

پنج شنبه علاوه بر دیدار چلسی - منچسترسیتی، ۲ بازی دیگر هم بین ساوتهمپتون- آرسنال و برنلی – واتفورد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار