رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد؛

دستگیری ضاربین متخصص بیهوشی پیرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ضاربین متخصص بیهوشی دستگیر شده و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ضاربین متخصص بیهوشی پیرانشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جواد آقازاده چهارشنبه شب در چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ضرب و شتم متخصص بیهوشی بیمارستان پیرانشهر بیان کرد: با تشکر از فرماندار، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی پیرانشهر، ضاربین متخصص بیهوشی دستگیر شده و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: اول ماه جاری، متخصص بیهوشی توسط عده‌ای به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت که متأسفانه جراحات شدیدی به متخصص بیهوشی وارد شده، ولی ضاربین با همکاری دستگاه‌های ذیربط شناسایی و دستگیر شدند.

آقازاده در ادامه از بالا رفتن تب کرونا در استان گلایه کرد و افزود: با وجود هشدار و توصیه‌های متعدد همچنان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز بوده و تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ رو به افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت سه الی چهار شهر در استان نارنجی و مابقی شهر‌ها قرمز است گفت: تعداد بیماران سندرم حاد تنفسی به ۷۵۲ نفر رسیده که از این تعداد ۲۴۸ نفر مبتلا به کرونا و مابقی مشکوک به بیماری کرونا هستند.

آقازاده با بیان اینکه ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در آی سی یو بستری بوده و ۴۶ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ بیمار جدید در بیمارستان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تعداد فوتی‌های جدید ویروس کرونا در استان را ۹ نفر اعلام کرد و اضافه کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان به ۳۸۳ نفر رسید.

وی درباره میانگین سنی فوتی‌های مبتلا به کووید ۱۹ ابراز کرد: میانگین سنی فوتی مبتلایان به کووید ۱۹ از ۷۴ سال به ۶۸ سال در استان کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره تعطیلی بازار مهاباد گفت: اقدام صنوف مهاباد که با اطلاعیه‌ای مبنی بر همراهی مدافعین سلامت، بازار را تعطیل کرده اقدامی بسیار ارزشمند بوده و حرکت خوبی بود.

آقازاده به اشاره به انتشار اخباری در خصوص فوت بیماران کرونا به دلیل کمبود اکسیژن گفت: در هیچکدام از بیمارستان‌های استان بیماری به دلیل کمبود اکسیژن فوت نشده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.