ماجرای عجیب خواستگاری بازیگر «اخراجی ها»/ کنکوری که باید در گینس ثبت شود!

مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» با علیرضا اوسیوند گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته مهران مدیری میزبان علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون بود.

اوسیوند درباره کم کاری اش گفت: همیشه سعی کردم با انرژی مثبت سر کار بروم، چراکه به کار و عوامل هم منتقل می‌شود. اما متاسفانه برخی از دوستان هستند که با دلیل یا بی دلیل از من خوششان نمی‌آید و تعریف دیگری از بازیگری دارند و از ما استفاده نمی‌کنند.

وی افزود: اصلی‌ترین عامل این است که کار کم هزینه‌تر تمام شود و  از کسانی دعوت می کنند که کمتر دستمزد بدهند، البته تعاریفی است که دوستان از بازیگری دارند. بعضی‌ها معتقد هستند که فقط این‌ها بازیگر هستند، برایم جالب است که اگر ابتدایی‌ترین مبانی بازیگری را سوال کنم نمی‌توانند جواب بدهند.

انتقاد بازیگر «اخراجی ها» از وضعیت بازیگری در ایران

بازیگر اخراجی‌ها عنوان کرد: بعد همین افراد تعیین می‌کنند که شما باید بازی کنید یا خیر و این قشنگ نیست، کار بازیگری کار بی حرمت و ساده‌ای نیست و نباید شوخی گرفت چراکه بازیگری ریشه در آیین دارد و مقدس است. انگار جریانی خط می‌دهد حتی مصاحبه‌ها را دیدم نظرات غیر علمی وحشتناکی می‌دهند و بازیگری را تعریف می‌کنند درصورتی که بازیگری را نمی‌توان به همین سادگی تعریف کرد چراکه ضمن سادگی بسیار پیچیده است برای اینکه با روان و علم روانشناسی بشری در ارتباط است.

اوسیوند درباره علاقه به بازیگری گفت: من از سال ۵۸در مسجد سلیمان با تئاتر شروع کردم، عازم تهران شدم. البته ۱۰ بار کنکور دادم که باید در گینس ثبت شود آموزش عالی از رو رفت و گفت این را قبول کنید (خنده) به خاطر علاقه بسیار به بازیگری کنکور می‌دادم، اما بلد نبودم انتخاب رشته خوبی داشته باشم و قبولی من طولانی شد.

اوسیوند درباره ازدواج با حمیرا ریاضی گفت: من ۱۰ سال خواستگار همسرم بودم، اما پدر خانم من قبول نمی‌کرد،کم نیاوردم و البته همسرم هم پای من ایستاد.

وی افزود: پدر خانمم دوست نداشت من بازیگر باشم، اما نمی‌دانست دخترش هم شروع کرده (خنده) البته الان من را دوست دارد.

مدیری گفت: کلا روی عدد۱۰ هستی؛ ۱۰ سال کنکور دادی ۱۰ سال عشق و عاشقی کشیدی ۱۰ ساله میخوای دورهمی بیای!

این بازیگر درباره وضعیت سینما گفت: به نظر من سینما فاجعه است، شاید به خاطر اینکه به من کار نمی‌دهند و شاید به دلیل تحلیل من که گفتم هر کسی جای خودش باشد، به عده‌ای برخورده است و پنج سالی است کار چشمگیری نکرده ام.

وی افزود: شاید یک مقداری تقصیر خودم بود و باید روش ام را تغییر می‌دادم، اما متاسفانه نمی‌توان خیلی از مسائل را توضیح داد، که من چرا کار نمی کنم.

این بازیگر عنوان کرد: من برای بازی یک کاری رفته بودم و قرار شد نقش یک جنوبی را بازی کنم، اما صاحب سینما گفت فلانی را بیاورید، من خود جنس بودم و اصالتا جنوبی هستم، اما صاحب سینما بازیگر تعیین می‌کرد و من گفتم خداحافظ.

اوسیوند در پاسخ به اینکه آدم خوش اخلاقی است، گفت: شوخ طبع و جدی هستم،برخی که نمی‌شناسند می‌گویند تلخ هستم. اما نباید ما به خاطر دیگران رفتار خودمان را تنظیم کنیم مردم داری می‌کنیم، اما یک مقداری برخی‌ها توقع بیجا دارند مثلا بگوییم چرا نان پخته نشده می‌گویند از شما بعید است.

مدیری گفت: مثل این که من داروخانه رفته بودم گفتند آقای مدیری شما هم قرص می‌خورید!آره منم قرص می‌خورم شما‌ها نباید قرص بخورید. (خنده)

بازیگر سریال «هیچکس» درباره ترک سیگار خودش گفت: من سی سال سیگار کشیدم. روزی همسرم گفت ما کسی را بعد از تو نداریم، از من خواست سیگار را ترک کنم الان ۷ ساله ترک کردم البته خیلی سخت گذشت.به خودم فحش دادم من ۶ ماه خودم را به تخت بسته بودم و سیگار جلوی خودم گذاشته بودم ومی لرزیدم، اما شرایطم خوب شد.

میلیونر زاغه نشین لقب کدام شهر است؟

اوسیوند درباره شهر مسجد سلیمان گفت: مثل میلیونر زاغه نشین است، در خیابان‌ها و زیر خانه‌ها نفت و گاز بالا می‌آید، در خانه همسایه ما چاه نفت پیدا شد. یک آپارتمان به آن‌ها دادند و دور تا دور خانه را حصار کشیدند. اما مردم این شهر از خیلی چیز‌ها محروم هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دورهمی ، مهران مدیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آقای مدیری بااین همه هوش وزکاوت اگردرس قضاوت میخوندیکی ازبهترین قضات وقت میشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۹
درود بر علی اسیوند
درود بر ایشان که یکی از خوبان و افتخار آفرینان تلویزیون و سینما می باشند.
درود بر این مرد صداقت پیشه
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۳:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ایشون همیشه عالی بودند یا به الآن. خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام هموطنان عزیز. به نظر بنده در هر کار و رشته وحرفه ای باید فرهنگ هم افزایی رو رواج داد. تقابل دو عزیز در کار و حرفه آنان بصوزت منفی ؛هیچ برنده ای نخواهد داشت . درتقابل علی های فوتبال ما علی پروین -علی دایی -علی کریمی و... که هرکدامشان برای فوتبال ما افتخار آفرینی کردند؛سودی دارد . درسینما هم همین طور است آقای اوسیوند جایگاه ومنزلت خودش را دارد وبسیار توانا -آقای پرستویی و سایر بازیگران هم جایگاه خودشان را دارند . برای بالا رفتن باید تلاش کرد وتلاش وتلاش . با بزیر کشیدن دیکران وپا روی آنان گذاشتن و بالا رفتن کار درستی نیست. باند بازی و مافیا درست کردن متاسفانه باب شده و باعث پس رفت میشه و دودش هم به چشم‌همه میره.چرا که به محض قدرت گرفتن طرف مقابل طرف دیگر بطور کامل حذف میشه و ممکنه افراد لایق وشایسته ای در بین اونا باشه‌ .ا ما با هرکدام از هنر پیشه ها ازجمله آقای اوسیوند خاطره ها داریم.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۱:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
بهشون مییادآدم درست درمونی باشه بازیشم که حرف نداره حمیراریاضی هم که ماه امیدوارم سالم وسلامت باشن بازیگرای خوب وبی حاشیه ای هستن
Netherlands
شهروند اهوازی
۰۰:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۹
اسیوند بازیگر بی نظیریه خیلی طبیعی بازی می کنه .
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۳:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
یکی از بهترین هنر پیشه ها آقای اسیوند هستن وهم بازیگری ماهر وهم تواناست در مجموع افتخار خوزستان و شهر عزیزم مسجدسلیمان می باشد خدا همیشه نگهدارش باشد
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۳:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
یکی از بهترین هنر پیشه ها آقای اسیوند هستن وهم بازیگری ماهر وهم تواناست در مجموع افتخار خوزستان و شهر عزیزم مسجدسلیمان می باشد خدا همیشه نگهدارش باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
واقعا اقای اسیوند بازیگر خیلی خوب و توانایی هستند البته طبق چیزی که گفتند اصلا اینطور نیست که بازیگران جدید خوب نباشند و به گفته ایشون بی نمک هستند اتفاقا اصلا اینطور نیست اتفاقا اکثر بازیگران امروزه و جدید خوب و توانمند هستند مثل اقای هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، امیر کاظمی، بهرام افشاری و محمد رضا غفاری و ... خب ایا این ها خوب نیستند؟ ایا بی نمک اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
از نظر قیافه مثل هنرپیشه های جدید اتو کشیده و ویترینی نیست ولی بدل نشین هست شکل آدمهایی هست که همه می‌شناسیم و نقشها باور پذیر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خیلی خاکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بس کنید به اقتصاد و وضع معیشت بپردازید. سکه یه میلیونی شده 8 میلیون، دلار 3 تومن شده 20 تومن ، خونه 200 تومنی رو میگن یک میلیارد، ماشین 20 تومنی شده 90 تومن شما به فکر صندلی قدرت هستید. بدانیت این گونه کشور متلاشی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خیلی بازیشونو دوست دارم
اولین بازی ای که ازشون دیدم، فکر کنم اسم سریالش کلانتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ز ب
۱۵:۳۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
درود بر اوسیوند وهمسرش وبرنامه ی دوره همی خیلی عالی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
به همین خاطرفیلمهای جدیدبی نمک است
مردم دل ودماغ فیلم نگاه کردن راندارند
چون بازیگران جالب بازی نمی کنند
فقط به خاطردیده شدن وپول بازی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بازیگران قدیمی خیلی کم شدند . واقعامثل اقای اوسیوند و دیگر قدیمی ها در سینما و تلویزیون کم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بازی های آقای اوسیوند رو واقعا دوست دارم.
Iran (Islamic Republic of)
پناهی
۱۱:۳۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
عشقی عشق
Iran (Islamic Republic of)
علیخانی
۱۱:۳۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
دوستش دارم آدم باحالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
ایشان خیلی هنرمند هستند . راست میگویند بازیگران جدید خیلی بی نمک هستند .
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خيلى بى نمك وپر توقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خیلی گفتگوی خوبی بود،ممنون آقای مدیری که آقای اوسیوند رو دعوت کردین
آخرین اخبار