جابجایی ۱۳ هزار و ۵۶۰ نفر مسافر از شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: ۱۳ هزار و ۵۶۰ نفر مسافر از دو پایانه مسافربری این شهرستان در فصل بهار جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل این شهرستان با اشاره به اینکه این تعداد مسافر توسط ۱۱۱ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس وسواری جابجا شده اند.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده حدود ۳۵۸ تن کالا و بار توسط سه پایانه از این شهرستان جابجا شده است افزود: عمده کالا‌های حمل شده دام زنده، انواع محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ‌های معدنی می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۳۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۱۷ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، با حکم قضایی ۶ مورد کارگاه تعطیل، ۶ عدد تابلوی غیر مجاز برچیده شده و همچنین ۱۹ مورد مجوز ساخت وساز نیز صادر شده است.

فرمان در راستای بهبود راه‌های روستایی تسطیح، تیغ زنی و شن ریزی ۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را در ۳ ماهه گذشته در شهرستان گرمی یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان با استفاده از ۵۵۰ کیلومتر آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی را لکه گیری و ایمن سازی کرده اند.

او نصب ۱۸۰ شاخه گاردریل، ایجاد سرعتگیر در دونقطه، تعریض حریم جاده قدیم و ایجاد دپوی خاکی، رنگ آمیزی ۶۵۰ عدد از پایه تابلو‌ها و رنگ آمیزی ۲۴ متر از سرعتکاه‌ها را از دیگر اقدامات مهم راهداری در سه ماهه گذشته برشمرد و افزود: زیرسازی ۵/۳ کیلومتر از راه روستایی درویش گورونمز و تکله در قالب طرح ابرار جهت آسفالت انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار