بهره برداری ازدو طرح تولیدی در قزوین

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر به قزوین طرح توسعه دو واحد تولیدی را در شهرک صنعتی کاسپین آبیک افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در سفر به استان قزوین طرح توسعه خط تولید رباتیک قطعات خودروشرکت پلاسکو کار سایپا را در شهرک کاسپین آبیک به بهره برداری رساند.

این واحد تولیدی برای ۶۶۱ نفر در زمینه تولید قطعات پلاستیکی خودرو شامل داشبرد، سپر و رودریی اشتغالزایی کرده است.

مدرس خیابانی در ادامه طرح توسعه شرکت صنعت پلاست آبیار در زمینه تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه با ۱۳۰ میلیارد سرمایه گذاری ریالی و ۲۳۸ هزار یورو سرمایه گذاری ارزی را افتتاح کرد.

این واحد تولیدی برای ۳۰ نفر اشتغالزایی کرده است و در زمینه تولید انواع شیلنگ، نایلون، سفره‌های یک بار مصرف و شرینک فعالیت می‌کند.

در حال حاضر تولیدات این شرکت علاوه بر بازار‌های داخلی به کشور‌های همسایه از قبیل کویت، قطر، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان و قرقیزستان صادر می‌شود.
 

سرپرست وزارت صمت از نمایشگاه دستاورد‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان قزوین هم بازدید کرد.

در این نمایشگاه محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه محصولات ۲۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان به نمایش درآمده است.

سرپرست وزارت صمت در ادامه از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد و در جریان تولیدات صنعتی استان قرار گرفت.

مدرس خیابانی همچنین ضمن بازدید از چند واحد تولیدی دیگر ، نشست مشترکی با فعالان اقتصادی استان در قالب کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی خواهد داشت .

 

انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.