استاندار اردبیل:

همدلی بین دستگاه قضایی و دولت تحقق جهش تولید را سبب می‌شود

استاندار اردبیل گفت: همدلی بین دستگاه قضایی و دولت تحقق جهش تولید را سبب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری اردبیل گفت: همدلی، همراهی بین دستگاه قضایی، دستگاه‌های اجرایی و استانداری اردبیل موجب تحقق شعار سال جهش تولید می‌شود و نیت قوای سه گانه کاهش مشکلات مردم و افزایش اشتغال است.

او با بیان اینکه اعضای شورای تامین همیشه با ارایه راهکار‌های علمی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده اند افزود: در سایه وحدت و همدلی و مشورت با همدیگر برای ارتقای جایگاه استان و آرامش مردم جهت حل مشکلات اقتصادی می‌توان به رونق تولید و افزایش اشتغال در جامعه امیدوار بود که این اتفاقات و توسعه و پیشرفت در کنار تلاش همگانی امکان پذیر است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نقش دادگستری استان اردبیل در راه اندازی و تعیین تکلیف واحد‌های راکد اقتصادی بسیار حایز اهمیت است افزود: برای تعیین و تکلیف و احیای مجدد واحد‌های تولیدی راکد همه دستگاه‌های اجرایی و استانداری اردبیل با دستگاه قضایی همکاری دارند و به منظور ایجاد اشتغال پایدار احکام قضایی برای واحد‌های دارای مشکل ضرورت دارد.

بهنام جو با اشاره به اینکه دشمنان ایران با تحریم ظالمانه قصد زمین گیر کردن ایران را دارند افزود: این تحریم‌ها باعث خود سازی مردم ایران شده و با توجه به شرایط حاکم اقتصادی تنها راهکار عبور از بحران و وضعیت فعلی وحدت و همدلی است که هر دستگاه وظایف اصلی خود را به خوبی انجام دهد.

او تصریح کرد: دستگاه قضایی همیشه در کنار دولت در استان اردبیل جهت حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه داران بوده و نیت و هدف همه ما خدمت به خلق و توسعه و پیشرفت جامعه است و به طور یقین هم افزایی و هم فکری در بحث‌های مختلف در راستای حل مشکلات نه تنها سبب کاهش موازی کاری در استان می‌شود بلکه موجب تسریع در فرایند و روند حل مشکلات می‌شود.

استاندار اردبیل ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید مظلوم دکتربهشتی اظهارکرد: نیت و نگاه شهید بهشتی باید اسوه و الگوی همه مسئولان نظام در قوای سه گانه قرار گیرد چرا که این شهید مظلوم دلسوزانه در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خدمت بی منت را سرلوحه اهداف خود قرار داده بود و شهید رجایی و شهید باهنر نیز به مثابه آن شهید مظلوم در جهت توسعه جامعه به سمت تعالی نقش غیر قابل انکار داشته اند.

بهنام جو نظم و انظباط، اسکتبار ستیزی، مبارزه با فساد و تلاش در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی را از خصوصیات بارز شهید بهشتی بر شمرد و گفت:نقش دکتر بهشتی در تدوین قانون اساسی و همراهی با یاران صدیق انقلاب غیر قابل اغماض و کتمان است و برای این منظور همیشه در تاریخ ماندگار شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز طی سخنانی کار کارکنان دادگستری استان را سخت و طاقت فرسا برشمرد و گفت:بدنه قوه قضاییه علیرغم همه کاستی‌ها با جدیت و با تمام ظرفیت در حل مشکلات مردم و ایجاد امنیت تلاش می‌کند بنابرین تقویت نیروی انسانی متخصص در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها موثر خواهد بود.

ناصرعتباتی ضمن تقدیراز استاندار اردبیل و معاونین وی و اعضای شورای تامین استان اظهار کرد: عدالت خواهی یکی از اساسی‌ترین اهداف و وظایف حاکمیتی قوه قضاییه و یک آرمان بشری است که مختص یک قوم، نژاد و محدوده جغرافیایی خاص نیست.

او گفت: یکی از برنامه‌های مستمر و مدون دستگاه‌های قضایی استان حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان است که استاندار اردبیل نیز بر این محور تاکید دارد و همدلی و وحدت مایه توسعه و پیشرفت خواهد بود.

عتباتی اظهار کرد: برخی از مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی است پس از مطرح کردن مشکلات در کمیته حمایت قضایی به رفع مشکلات با همکاری و هماهنگی ارگان‌های متولی اقدام جدی و سریع می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.