اجرای پروژه توسعه شبکه برق روستایی در دزفول

مدیریت توزیع برق دزفول گفت: پروژه توسعه شبکه برق روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در برخی از مناطق این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیر توزیع برق دزفول گفت: پروژه توسعه شبکه برق روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در روستا‌های انجیرک، مهاجرین و حسین کلولی آغاز شد که  تعداد ۱۶۰ اصل پایه بتنی، ۴هزار و ۸۰۰ متر شبکه متوسط و ضعیف و ۱۰ دستگاه ترانس جدید  به بهره برداری می‌رسد.

او بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده این مجموعه در یک هفته اخیر اصلاح کابل روشنایی مسیر زیباشهر به طول ۵ هزار متر بود که به علت سرقت کابل شبکه، روشنایی این مسیر دچار مشکل شد و  با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان کابل خودنگهدار جدید خریداری، نصب و به بهره‌برداری رسید.

پیام فر با اشاره به اصلاح روشنایی بلوار بعثت افرود: همچنین با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان پروژه نصب ۶۰ براکت، ۶۰ دستگاه چراغ جدید و احداث ۲هزار متر کابل روشنایی خودنگهدار در بلوار بعثت با هدف افزایش کیفیت روشنایی این مسیر انجام و بهره‌برداری شد.

مدیریت توزیع برق دزفول گفت: پروژه نصب ۱۳ دستگاه ترانس جدید با هدف کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه در مناطق جنوبی این شهرستان از جمله خیابان امام سجاد، خیابان سلمان فارسی بین ۲۲ بهمن و ابوریحان، خیابان کشاورز بین آفرینش و هجرت، بلوار الغدیر جنب میدان کارگر و تعدادی خیابان‌های دیگر آغاز شد.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.